دیدار عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با رئیس فدراسیون ناشنوایان

دیدار عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با رئیس فدراسیون ناشنوایان

14 مرداد 1399

علیپور عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با رئیس فدراسیون ناشنوایان دیدار کرد.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان؛ علیپور نماینده مردم قائمشهر، جویبار و سوادکوه و عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی روز گذشته (دوشنبه 13 مرداد ماه) از فدراسیون ناشنوایان بازدید و با مهران تیشه گران ، رئیس فدراسیون ناشنوایان دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار علیپور با اشاره به اینکه فدراسیون ناشنوایان توانسته در حوزه قهرمانی و همگانی عملکرد مثبتی داشته باشد گفت: ورزشکاران این فدراسیون با اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در میادین بین المللی توانستند رشد و پیشرفت چشمگیری داشته و جایگاه بالاتری نسبت به گذشته داشته باشند. 

وی در ادامه با اشاره به اقدامات مثبت فدراسیون ناشنوایان، اظهار داشت : امیدواریم بتوانیم گام موثری در پیشبرد اهداف ورزش های ناشنوایان برداریم و از اقدامات فدراسیون ناشنوایان استقبال و قدردانی می کنیم.

مهران تیشه گران نیز ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی به دکتر علیپور گفت: خوشبختانه  در این مدت اتفاقات مثبت و اقدامات قابل توجهی در زمینه توسعه و رشد ورزش ناشنوایان ناشنوایان صورت گرفته و ان‌شالله، امیدوار هستیم با حمایت های بیشتر فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، ورزش ناشنوایان را به جایگاه بالاتری که شایسته آن است برسانیم.

 

منبع:  فارس

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است