تهیه اقلام بهداشتی مراکز معلولان و سالمندان از بازار آزاد

تهیه اقلام بهداشتی مراکز معلولان و سالمندان از بازار آزاد

اعتبارات جدید در اختیار مراکز قرار گیرد

11 مرداد 1399 مجید بهروزی نیا گفت: برای مقابله با بیماری کرونا در مراکز توانبخشی معلولان و سالمندان، نیازمند دریافت اعتبارات جدید از سوی سازمان بهزیستی کشور هستیم.

مجید بهروزی نیا،رئیس هیئت مدیره انجمن عالی مراکز توانبخشی غیر دولتی معلولین گفت: از زمانی که شاهد اپیدمی ویروس کرونا در کشور بودیم، پروتکل های بهداشتی از سوی وزارت بهداشت و سازمان بهزیستی کشور برای مراکز نگهداری از معلولان و سالمندان تدوین شد.

او افزود: تاکنون تمام تلاش ما این بوده که در راستای اجرای این پروتکل ها اقدام کنیم اما باید به این موضوع توجه شود که اجرای دقیق این سیاست ها، نیازمند در اختیار داشتن اعتبارات ویژه است.

رئیس هیئت مدیره انجمن عالی مراکز توانبخشی غیر دولتی معلولین کشور با اشاره به درگیر بودن مراکز توانبخشی با بیماری کرونا اظهارکرد: همانند سایر بخش های کشور، مراکز توانبخشی نگهداری از معلولان و سالمندان نیز درگیر بیماری کرونا بوده اند و تمام تلاش ما این بوده که در این مراکز کمترین ابتلا به بیماری کرونا را داشته باشیم.

بهروزی نیا با قابل قبول دانستن تعداد مبتلایان سالمند و معلول به بیماری کرونا خاطرنشان کرد: در کشورهای توسعه یافته، بالاترین آمار مرگ و میر بر اثر بیماری کرونا مربوط به سالمندان و معلولین بوده اما خوشبختانه با اقدامات پیشگیرانه ای که در ایران داشتیم، توانستیم آمار مرگ سالمندان و معلولان بر اثر بیماری کرونا را به حداقل برسانیم.

 

منبع:  برنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است