میرشفیعی: تمرین ملی‌پوشان پاراوزنه‌برداری تا مهرماه غیر متمرکز است

میرشفیعی: تمرین ملی‌پوشان پاراوزنه‌برداری تا مهرماه غیر متمرکز است

25 مرداد 1399

 دبیر انجمن پاراوزنه‌برداری گفت: تمرینات به صورت غیر متمرکز برگزار می شود اما قرار است در مهرماه اردوها با رعایت پرتوکل بهداشتی اردوهای متمرکزی برگزار شود.

«سید محمود میرشفیعی» دبیر انجمن پاراوزنه‌برداری فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تاثیر کرونا بر عملکرد ورزشکاران این رشته اظهار داشت: شیوع کرونا و شرایط ورزشکاران جانباز و معلول موجب شد تا اردوهای تیم ملی پاراوزنه‌برداری به صورت غیر متمرکز برگزار شود و این اردوها زیر نظر مربیان به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. برخی از ورزشکاران در تهران در سالن ویژه تمرین می‌کنند و ورزشکاران شهرستان نیز با برنامه «علی اصغر رواسی» تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد.

وی ادامه داد: این تمرینات به صورت سبک و برای آماده نگه داشتن بدن ورزشکاران است تا آنان از شرایط اردو و مسابقه دور نشوند.

دبیر انجمن پاراوزنه‌برداری با اشاره به گلایه های ملی‌پوشان این رشته در یکسال گذشته افزود: این گلایه ها در ۲ زمینه بود یکی حقوق ورزشکاران ملی‌پوش و دیگری بلاتکلیفی کادر فنی. با کمک کمیته ملی پارالمپیک از آغاز سال جاری حقوق این ورزشکاران پرداخت شد و با تلاش «محمد شروین اسبقیان» نیز مساله کادر فنی حل شد. انتخاب رواسی به عنوان سرمربی، تیم را از بلاتکلیفی بیرون آورد. همچنین حضور «حسن رضازاده» یکی از قهرمانان ملی ایران در راس انجمن پاراوزنه‌برداری موجب شد تا ملی‌پوشان این رشته امیدوار شوند.

میرشفیعی که به همراه چهار تیرانداز دیگر سهمیه حضور در پارالمپیک توکیو را کسب کرده است در خصوص تمرینات این رشته نیز تصریح کرد: تمرینات تیراندازی به نسبت پاراوزنه‌برداری راحت‌تر است و ورزشکاران این رشته می‌توانند در منزل نیز تمرینات خود را دنبال کنند. حتی در سفر هم می شود تمرینات تیراندازی را دنبال کرد. اما از لحاظ آمادگی جسمانی ورزشکاران تیراندازی نیز نباید از بدنسازی غافل شوند.

 

منبع:  ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است