سالن تخصصی جانبازان و معلولین در اردبیل احداث می‌شود

سالن تخصصی جانبازان و معلولین در اردبیل احداث می‌شود

27 مرداد 1399 مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: بزرگترین سالن تخصصی جانبازان و معلولین شمال‌غرب کشور در اردبیل احداث می‌شود.

سجاد انوشیروانی  در اردبیل اظهار کرد: طی جلسه‌ای که با حضور استاندار اردبیل و مدیرعامل و هیأت رئیسه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی برگزار شد، پس از بحث و تبادل نظر مقرر گردید که بزرگترین سالن ورزشی تخصصی جانبازان و معلولین شمال‌غرب کشور در اردبیل در زمینی به مساحت ۸ هزار متر مربع احداث شود.

وی افزود: احداث این پروژه ۲۷ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که در مرحله اول مقرر گردید ۴ میلیارد تومان توسط استانداری اردبیل و ۲ میلیارد تومان توسط شرکت توسعه تخصیص یابد و حداکثر تا پایان شهریورماه شرکت توسعه نسبت به برگزاری مناقصه و انتخاب مشاور و پیمانکار اقدام نماید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در خصوص زمان تکمیل این پروژه بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود این پروژه تا پایان سال ۱۴۰۰ توسط شرکت توسعه و با همکاری استانداری و تأمین اعتبار مورد نیاز، تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

انوشیروانی تصریح کرد: همچنین مقرر شد تا جهت تکمیل پروژه خانه کوهنوردی سبلان نیز شرکت توسعه مبلغ یک میلیارد تومان و استانداری اردبیل مبلغ ۲ میلیارد تومان عهده‌دار شوند.

 

منبع:  فارس

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است