رواسی: ملی‌پوشان به صورت غیرمتمرکز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمرین می‌کنند

رواسی: ملی‌پوشان به صورت غیرمتمرکز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمرین می‌کنند

2 شهریور 1399 سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولین گفت: ملی‌پوشان مطابق با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به صورت غیرمتمرکز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمرین می کنند.

علی اصغر رواسی با اشاره به اینکه سلامت ورزشکاران جانبازان و معلولین در اولویت است، اظهار داشت: برنامه تمرینی آنها را از طریق فضای مجازی در اختیارشان قرار دادیم تا به صورت غیرمتمرکز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمرین کنند. من به همراه فخرآور مربی تیم ملی نحوه تمرینات ورزشکاران را زیر نظر داریم و از طریق فضای مجازی از وضعیت آنها مطلع هستیم.

وی افزود: با وجود اینکه شیوع کرونا وضعیت نامناسبی را به جهت تمرین ملی پوشان و برپایی اردوها ایجاد کرده اما از میزان آمادگی جسمانی شاگردانم در مقایسه با این شرایط راضی هستم و از نظر من وضعیت مناسبی دارند. اکنون تیم ملی متشکل از ورزشکارانی است که سهمیه پارالمپیک را بدست آوردند و برنامه ریزی ما برای حضوری موفق در این رویداد بزرگ است.

رواسی در مورد اینکه بحث پشتوانه‌سازی جوانان بسیار حائز اهمیت هستند، عنوان کرد: در آینده و بعد از پارالمپیک از حضور جوانترها نیز بهره خواهیم برد تا نفرات با استعداد بتوانند در تیم ملی ایران حضور پیدا کنند.

سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری کشورمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین خاطر نشان ساخت: برخی فیلم‌های ورزشکاران که در مسابقات مجازی شرکت کردند را دیدم و مورد بررسی قرار دادم. امیدوارم در آینده بتوانند با تمرین بیشتر، به سطحی از آمادگی برسند که به تیم ملی راه یابند.

 

منبع:  فارس

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است