ورزشکارها در فاصله زمانی اندک باید به اوج برسند

ورزشکارها در فاصله زمانی اندک باید به اوج برسند

11 شهریور 1399

لرستان- مربی پرتاب‌های تیم ملی دو و میدانی معلولان می‌گوید: ورزشکارها در فاصله زمانی اندک باید به اوج برسند.

‌مصطفی بهرامی، خاطرنشان کرد: ابتدا قرار بود رقابت‌های قهرمانی کشور در قالب رکوردگیری برای حضور در تیم ملی، اواخر شهریور برگزار شود و چون امکان شرکت ورزشکاران زیادی بود و به‌علت کرونا، شرایط مسابقه تغییر کرد.

وی تصریح کرد: الان هم هفته آخر شهریور رکوردگیری انجام می‌شود ولی تفاوتش با رقابت‌های قهرمانی کشور این است که پرتاب‌گرانی شرکت می‌کنند که شانس رسیدن به رکوردهای مدنظر را داشته باشند و قطعاً تعداد ورزشکاران کمتر می‌شود.

بهرامی تاکید کرد: به نظرم فدراسیون کار درستی انجام داده و با توجه به شرایط، تصمیم خوبی گرفته شده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان یادآور شد: رکوردها باید به نفر سوم رنک سال‌های ۲۰۱۸، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ برسد و با توجه به فاصله زمانی، ورزشکاران کار سختی دارند.

وی افزود: ورزشکاران به‌علت کرونا حدود پنج تا شش ماه تمرین نداشتند و همین کار آنان را برای رسیدن به این رکوردها سخت می‌کند و در فاصله زمانی اندک باید به اوج برسند.

 بهرامی با بیان اینکه تمرینات ما در خرم‌آباد شبه اردوی تیم ملی است، اضافه کرد: دو هفته است که اجازه تمرین در زمین پرتاب‌های مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد به ما داده شده و هفت ورزشکار شانس کسب سهمیه را دارند.

این مربی لرستانی تاکید کرد: شرایط ورزشکاران الان خوب است اما اگر زمان بیشتری برای تمرین می‌داشتند، رکوردهای بهتری ثبت می‌کردند.

 

منبع:  ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است