تفاهم نامه همکاری های آموزشی مجتمع رعد و کانون فرهنگی ترویجی سبحان کارآفرینی و نوآوری امضا شد

تفاهم نامه همکاری های آموزشی مجتمع رعد و کانون فرهنگی ترویجی سبحان کارآفرینی و نوآوری امضا شد

22 مهر 1399

در پی توسعه همکاری های تخصصی و آموزشی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و کانون فرهنگی ترویجی سبحان کارآفرینی و نوآوری (اسکان)، تفاهم نامه همکاری مشترک هر دو مؤسسه به منظور توسعه مهارت های خلالقانه، کارآفرینی، استعدادیابی، هدایت شغلی و رشد اقتصاد دانش­بنیان امضا شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد،؛ مصطفی کوثری مهر مدیرعامل کانون فرهنگی ترویجی سبحان کارآفرینی و نوآوری با حضور در مجتمع رعد و مذاکره با مسؤولان آموزش ضمن استقبال از توافق به عمل آمده ، ابراز امیدواری کرد ادامه این همکاری آموزشی به توانمندسازی هرچه بیشتر افراد دارای معلولیت کمک بسزایی داشته باشد.

براساس این گزارش سیدمهدی میرهادی معاون آموزش مجتمع رعد هم با ابراز خرسندی از آغاز همکاری مشترک با کانون سبحان، افزود: زمینه­های همکاری­های آموزشی فراوانی در مجتمع رعد وجود دارد و در شرایط خاصی که گسترش بیماری کرونا حضور تمام گروه­های مردم به ویژه افراد دارای معلولیت را محدود کرده، ما می­توانیم با بهره­مندی از فناوری­های آموزشی و گسترش آموزش­های برخط(آنلاین) ضمن پاسخگویی به نیاز عزیزان توان­یاب، محتوای با کیفیتی برای سایر گروه تولید کنیم.

شایان ذکر است به استناد تفاهم­نامه امضا شده دو طرف در زمینه تبلیغات و برندسازی، برگزاری دوره­های آموزشی، مدارس تابستانه خلاقیت در سطح تمام مراکز، برگزاری کارگاه های آموزش، دوره­های خلاقیت، استعدادیابی، مسیریابی تحصیلی، تجاری­سازی ایده­های خلاقانه و ... همکاری خواهند داشت.

این تفاهم­نامه در قالب 6 ماده با امضا مسؤولان هر دو مؤسسه لازم­الاجرا شده­است.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است