علی نژاد: پارالمپیک همواره مجموعه‌ای موفق و با افتخار بوده است

علی نژاد: پارالمپیک همواره مجموعه‌ای موفق و با افتخار بوده است

8 آبان 1399

معاون توسعه قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش همچون گذشته از کمیته ملی پارالمپیک حمایت خواهد کرد تا در توکیو به نتایج خوبی دست پیدا کند.

به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، مهدی علی نژاد در نوزدهمین مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک ضمن تقدیر از کلیه همکاران پارالمپیک گفت: پارالمپیک در تمامی سال های فعالیت با مدیریت محمود خسروی وفا انصافا یک مجموعه موفق و با افتخار برای کشور بوده است. روزی که کمیته ملی پارالمپیک از المپیک انتزاع پیدا کرد، فرصت جدیدی برای راهبری بهتر ورزش جانبازان، معلولان و نابینایان ایجاد شد.

وی گفت: پارالمپیک با کمک فدراسیون‌های ذی‌ربط توفیقات خوبی داشته است. نتایج ادوار گذشته به ویژه در بازی‌های آسیایی جاکارتا و پارالمپیک ریو نشان دهنده توانمندی ورزشکاران، مربیان و مدیران این مجموعه است. 

علی نژاد خاطرنشان کرد: قطعا از اولویت‌های نظام است که جانبازان، معلولان و نابینایان با ورزش بتوانند بر ناتوانی جسمانی غلبه کنند چون برای افزایش امید به زندگی  این قشر راهی جز ورزش نیست. 

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اهدای نشان عالی IPC به خسروی وفا گفت: اهدای این نشان تاریخی باعث افتخار کشور شد، چون در تمام این سال‌ها باوجود سختی‌ها و تحریم هایی که دشمنان علیه کشور به وجود آورند، ایستادگی بر سر آرمان های انقلاب و کار و تلاش، راهی جز تحسین برای نهادهای بین المللی باقی نگذاشت.

او در پایان گفت: وزارت ورزش و جوانان مانند سابق از پارالمپیک حمایت خواهد کرد تا در آینده به ویژه در توکیو هم موفقیت‌های خوبی کسب کنیم.

 

منبع:  ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است