خسروی وفا: تفاهم نامه با سازمان بهزیستی فرصتی برای رشد ورزش پارالمپیک است

خسروی وفا: تفاهم نامه با سازمان بهزیستی فرصتی برای رشد ورزش پارالمپیک است

10 آبان 1399

رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: با امضا تفاهم نامه با سازمان بهزیستی، به توانمند سازی ورزشکاران پارالمپیکی کمک خواهیم کرد.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: ورزش پارالمپیک از پدیده های انقلاب اسلامی ایران است که پیوند نزدیکی با سازمان بهزیستی دارد.
وی ادامه داد: در سال های گذشته تفاهم نامه های مختلفی برای تسهیل کار ورزش پارالمپیک امضا شده که فعالیت ها را بین دستگاه ها برای خدمت رسانی به جانبازان و معلولان مدیریت و تقسیم کرده است تا به توانمند سازی ورزشکاران کمک لازم صورت گیرد.

خسروی وفا افزود: هر گونه فعالیتی که برای معلولین انجام شود به اندازه ورزش دیده نخواهد شد چرا که با حضور در این عرصه می توانند در جوامع بین المللی به واسطه مسابقات جهانی و پارالمپیک دیده شوند.

وی عنوان کرد: از نظر حضور در جوامع بین المللی نیاز به توضیح نداریم و از سوی مسئولین جهانی از ظرفیت جمهوری اسلامی ایران برای پرورش استعدادها و موفقیت های ورزشکاران تعریف صورت می گیرد.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک در پایان گفت: روز ملی پارالمپیک در تقویم ایران و سایت IPC ثبت شده است و در تلاشیم که با صحبت هایی که با مسئولان کمیته بین المللی پارالمپیک داشتیم آن را به روز جهانی تبدیل کنیم.

 

منبع:  ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است