روایت بانوی ایرانی از بازگشت به زندگی

روایت بانوی ایرانی از بازگشت به زندگی

خدا را در جاده دیدم!

13 آبان 1399

تازه‌ترین برنامه تلویزیونی «ما ایرانی‌ها» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی قاسم اورنگی به روایت تلاش‌ها و فعالیت‌های خداپسندانه سما موسوی بانوی خیّر دهه هفتادی می‌پردازد.

برنامه «ما ایرانی‌ها» به تهیه کنندگی و کارگردانی قاسم اورنگی به روایت تلاش‌ها و فعالیت‌های خداپسندانه سما موسوی خیر دهه هفتادی در جهت حمایت از کودکان معلول ذهنی (بی سرپرست و بد سرپرست) می‌پردازد.

در این قسمت از برنامه که سه شنبه ۱۳ آبان ساعت ۲۲ از شبکه پنج پخش می‌شود سما سادات موسوی از نحوه عضویت خود در خیریه مردم نهاد کودکان معلولین ذهنی واقع در کرج که کار اصلی آنها انتقال خون است صحبت می‌کند؛ او داستان نجات یافتن از مرگ به وسیله قوطی‌های رب در تصادف و عهد بستن با خدای خود را بازگو می‌کند که قصه‌ای جذاب و شنیدنی هست.

اورنگی در این رابطه گفت: در این قسمت می‌خواهیم مردم با کمک‌های معنوی که برای مراکز خیریه می‌توانند داشته باشند آشنا شوند و تصور اینکه تمام کمک‌ها باید مادی باشد تغییر کند به دلیل اینکه تمام مراکز با کمبود نیروی انسانی مواجه هستند تا کمبود مالی...

برنامه ترکیبی «ما ایرانی‌ها» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که یکشنبه و سه شنبه هر هفته ساعت ۲۲ از شبکه ۵ سیما پخش خواهد شد.

 

منبع:  مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است