اصفهان تنها استان دارای لیگ داخلی است

اصفهان تنها استان دارای لیگ داخلی است

13 آبان 1399

اصفهان سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان ذوب آهن گفت: با توجه به ظرفیت و قدمتی که دو تیم ذوب آهن و سپاهان در لیگ برتر دارند همواره در زمین رقبای جدی و خارج از زمین رفاقت خوبی با یکدیگر داشتیم و همیشه احترام بین دو تیم برقرار بوده است.

لیلا بریانیان در خصوص وضعیت تیم والیبال نشسته بانوان و نحوه تمرینات تیمش، اظهار کرد: بعد از صدور مجوز باشگاه و اداره کل ورزش و جوانان از مهر ماه تمرینات تیم با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی را شروع کردیم. مقرر شده اواخر آبان ‌ماه جلسه قرعه کشی لیگ برتر برگزار شده و تا در ماه آینده مسابقات را آغاز کنیم.

وی افزود: تمرینات خوبی را شروع کردیم و با ترکیبی از بازیکنان ملی و بومی که داریم تیم خوبی بسته شده است و تلاشمان این است که امسال نیز در جمع مدعیان قهرمانی قرار داشته باشیم.

بریانیان ادامه داد: در این فصل زهرا نجاتی، سمیرا خالقی و غزل الفت از تیم جدا شده و در مقابل طیبه جعفری و زهرا دانایی به تیم اضافه شده اند.

سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان ذوب آهن در خصوص نحوه برگزاری مسابقات گفت: مسابقات ما به دلیل سختی رفت و آمد و همچنین بحث بودجه و هزینه های زیاد همیشه به صورت متمرکز برگزار می شد؛ بنابراین به نحوه برگزاری عادت داریم و امسال نیز احتمالا به همان نحوه برگزار خواهد؛ البته باید ببینیم چند تیم در این فصل لیگ شرکت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: شناخت نسبتا خوبی از تیم های حاضر در لیگ از جمله سپاهان داریم، چرا که با بسیاری از این بازیکنان قبلا کار کرده ام، بازیکنان بسیار خوب و کادر فنی مجربی دارند. چیزی که می توانم در مورد سپاهان و ذوب آهن بگویم این است که همیشه این دو تیم، دو رقیب جدی و سرسخت در زمین بوده اند، اما بازیکنان آنان رفقای خوبی در خارج از زمین هستند. امسال نیز دو تیم قطعا برای قهرمانی خواهند جنگید و دربی بسیار زیبایی به نمایش خواهیم گذاشت.

بریانیان در خصوص وضعیت والیبال نشسته اصفهان و پتانسیلی که در استان اصفهان وجود دارد، گفت: والیبال نشسته اصفهان را حدود ۱۶ سال پیش راه اندازی کردیم و از همان زمان به هیئت پیشنهاد کردم که همپای اصفهان شهرستانها را نیز فعال کنیم؛ چرا که در شهرستانها ظرفیت و پتانسیل خوبی داریم که باید تنها شناسایی شوند، روند به گونه ای شد که در حال حاضر به اندازه لیگ کشور در اصفهان تیم داریم و اصفهان تنها استانی است که دارای لیگ داخلی با کیفیت است و در واقع این نتیجه کاری بوده که از ۱۶ سال پیش شروع کردیم و این جای تبریک به هیئت جانبازان و معلولان استان و همچنین بازیکنانی که فعل خواستن را به بهترین نحوه صرف کردند دارد. در کنار آن باید از دو باشگاه ذوب آهن و سپاهان که با حمایت از این رشته انگیزه بانوان را بالا می برند، تشکر کرد.

 

منبع:  ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است