خدمات ویژه بازار آنلاین به­ روزرسان به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت

خدمات ویژه بازار آنلاین به­ روزرسان به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت

5 آذر 1399

به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی معلولان، بازار آنلاین به ­روزرسان تسهیلات ویژه ای را در راستای تکریم و ارائه خدمات بهتر و دسترس­  پذیرتر برای افراد دارای معلولیت و سالمندان در نظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ بازار آنلاین به روز رسان با همکاری تیم کارشناسی- مشورتی مجتمع رعد برای دسترس­ پذیری آسان­تر به پلتفرم فروش محصولات خود اقدامات ویژه­ ای را انجام داده است.

در فاز اول این اقدامات، جامعه معلولان شهر تهران با استفاده از کد tavanyab13f  در هنگام سفارش اول، محصولات سفارشی خود را مقابل در واحد آپارتمان تحویل خواهند گرفت و هیچ­گونه وجهی از این بابت پرداخت نخواهند کرد.

به همین منظور تمامی اعضای تیم فروش و پشتیبانی شرکت به­ روز­رسان آموزش ­های لازم برای ارائه خدمات بهتر به افراد دارای معلولیت را دریافت کرده­اند.

همچنین توان ­یابان در اولین سفارش خرید خود می­توانند از تخفیف ویژه این سرویس بهره ­مند شوند.

سید امین میردامادی مدیر بازاریابی به ­روزرسان در گفتگویی اعلام کرد: تیم برنامه نویسی ما در حال بازنویسی سامانه فروش محصولات شرکت هستند تا مشتریان دارای معلولیت یا سالمندان بتوانند هنگام سفارش محصولات با مشخص کردن نوع معلولیت در گروه ­های معلولیت جسمی-حرکتی، نابینایی، ناشنوایی و گفتاری از خدمات مناسب با شرایط ویژه خود بهره­مند شوند.

وی در ادامه افزود: برای اینکه بتوانیم به همه­ ی شهروندان خدمات مناسبی ارائه نمائیم از شیوه "درج کد" استفاده کردیم تا همزمان با روز جهانی افراد دارای معلولیت، ما نیز به مسئولیت اجتماعی خود عمل کرده باشیم.

مدیر بازاریابی شرکت دانش بنیان به ­روزرسان در پایان ضمن قدردانی از حمایت­ های مشورتی مجتمع رعد گفت: بسیار خرسندیم که با یکی از معتبرترین و بزرگ­ترین مؤسسات مرتبط با افراد دارای معلولیت در تعامل هستیم و برای آینده نیز برنامه های مختلفی برای همکاری و مشارکت بیشتر با خیریه رعد در نظر گرفته­ ایم که در آینده عزیزان دارای معلولیت از نتایج این همکاری ­ها بهره ­مند خواهند شد.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است