تجلیل از روابط عمومی مجتمع رعد در پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

تجلیل از روابط عمومی مجتمع رعد در پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

3 دی 1399

با هدف شناسایی روابط عمومی‌­های برتر دستگاه‌های دولتی، خصوصی و تشکل‌های مردمی، پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌­عمومی در مرکز همایش‌­های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

به گزارش روابط‌‌عمومی مجتمع رعد؛ دکتر مهدی باقریان دبیر جشنواره ملی انتشارات روابط­‌عمومی با حضور در جایگاه، افزود: شورای عالی سیاستگذاری وظایف مهمی از جمله برگزاری جشنواره ملی انتشارات روابط­‌عمومی را برعهده دارد که در این زمینه تعیین هیأت داوران، ضوابط ارزیابی، شاخ­ص‌های محتوا، شاخص‌های آثار دیداری، بصری و ... از آن جمله­اند.

دکتر باقریان با اشاره به مراحل ارزیابی جشنواره، افزود: نخستین مرحله در ارزیابی جشنواره، مرحله خود ارزیابی است که روابط‌عمومی‌­ها باید 3 اثر برتر  در هر زمینه را مدنظر قرار دهند،  نه اینکه هر چه تولیدات یک­ساله دارند را برای جشنواره و دبیرخانه ارسال کنند.

دکتر حسین امامی رئیس انجمن متخصصان روابط­‌عمومی در ادامه این جشنواره طی سخنانی با اشاره به ضرورت ارتباطات دیجیتال، افزود: در دوران کرونا اثربخشی ارتباطات دیجیتال بیشتر مورد توجه قرار گرفته است و در این دوران تولید محتوای چند‌رسانه‌ای از قبیل: کتاب‌های صوتی، پادکست و ...  بیشترین اقبال را به همراه داشته است و باید بدانیم در این شرایط نشر و بازنشر محتوا بسیار اهمیت یافته است.

وی با تأکید بر تفاوت‌های نشر الکترونیک و نشر وبی، گفت: در نشر وبی مشارکت کاربران، اشتراک­گذاری، نظرخواهی و به­روزرسانی مهم­ترین ویژگی‌های این گونه محسوب می­شود.

محمد خوددادی معاون اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میهمان ویژه جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی نیز در بخشی از مراسم با اشاره به وظایف و ضرورت‌های روابط‌عمومی در جهان معاصر، افزود: در این شرایط مهم­ترین نقش روابط‌عمومی‌ها تسهیل و گسترش ارتباطات مؤثر است و فضای تبلیغی باید به اطلاع­رسانی تبیینی تغییر کند، در استفاده از کمربند ایمنی، ماسک و ... از کارکرد اطلاع‌رسانی تبینی استفاده شده­است که کارکرد فراگیر پیدا می‌کند.

وی در ادامه افزود: روابط‌عمومی‌ها باید بروند دنبال مخاطبانشان، مخاطب شناسی داشته باشند، پاسخگوی سئوالات و شبهات باشند و پاسخی به تقاضا باشند و در یک کلام روابط‌عمومی‌ باید فرماندهی تولید محتوا را برعهده داشته باشد.

در پایان این مراسم که از روابط‌عمومی‌ی برتر استانی و ملی با اهدا یادمان و لوح سپاس تجلیل ­شد که روابط‌عمومی‌ مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد را برای بخش‌های فیلم مستند- رتبه اول، ارایه آثار-رتبه اول مشترک، اینفوگرافی-رتبه دوم، تیزر-رتبه سوم و بخش‌های پوستر و مصاحبه نشریه داخلی شایسته تقدیر ارزیابی و اعلام کردند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است