دعوت ۱۶ اسکی باز معلول به اردوی کاپ آسیا

دعوت ۱۶ اسکی باز معلول به اردوی کاپ آسیا

8 دی 1399

اولین اردوی اسکی بازان معلول در رشته های آلپاین و اسنوبرد برای شرکت در رقابتهای کاپ آسیا از ۱۵ دی در پیست اسکی دیزین برگزار می شود.

۱۶ اسکی باز معلول به منظور شرکت در رقابتهای کاپ آسیا که بهمن ماه به میزبانی ایران در پیست بین المللی دیزین برگزار می شود، به اردوی آمادگی دعوت شدند.

جواد سولقانی، سید احمد جعفری، محمدعلی مقدید، احمد ساوهای، سید امیر رضویغرب، علی رحیمی، رمضانعلی جیرود، حسین ذاکری، غلامرضا پناهی و مریم حاجیلو اسکی بازان دعوت شده در آلپاین هستند که اردوی آمادگی آنها از ۱۵ دی در پیست دیزین آغاز و تا ۸ بهمن ادامه خواهد داشت.

همچنین حسن سولقانی، صدیقه روزبه، پوریا خلیلتاش، مهرداد مهدیزاده، محمد جوز علیپور و اردلان طاووسی ۶ ورزشکار دعوت شده در اسنوبرد هستند که اردوی آنها از ۱۵ دی آغاز می شود و تا ۱۳ بهمن ادامه خواهد داشت.

هدایت این تیم در آلپاین را صادق کلهر و در اسنوبرد رحمت الله مقدید بر عهده دارند و عیسی ساوه شمشکی سرپرست اردو است.

رقابتهای کاپ آسیا که به منظور کسب سهمیه بازیهای پارالمپیک زمستانی ۲۰۲۲ چین است از ۸ تا ۱۴بهمن در آلپاین و ۱۳ تا ۱۸ بهمن در اسنوبرد برگزار خواهد شد.

اسکی بازان کشورمان برای کسب سهمیه پارالمپیک زمستانی باید در ۵ تورنمنت یین المللی شرکت کنند که کاپ آسیا اولین تورنمنت رسمی است که زیر نظر ناظر IPC در ایران برگزار خواهد شد.

 

منبع:  ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است