افت بدنی جودوکاران پارالمپیکی در نخستین اردوی تمرینی کیش

افت بدنی جودوکاران پارالمپیکی در نخستین اردوی تمرینی کیش

6 دی 1399

مربی تیم ملی جودوکاران پارالمپیکی با اشاره به افت بدنی ۳جودوکار حاضر در اردوی تمرینی کیش، گفت: بعد از یکسال دوری از تمرینات و مسابقات این افت قابل پیش بینی بود.

فرهاد معابی ، در ارزیابی از وضعیت وحید نوری، علیرضا خجسته و روح الله خیرالله زاده در نخستین اردوی تمرینی کیش اظهار کرد: در این اردو جودوکاران به دلیل یکسال دوری از تمرینات و مسابقات، دچار افت بدنی و از آمادگی خوبی برخوردار نیستند. البته به دلیل نبود مکان مناسب و حریف تمرینی در شرایط کرونایی، این افت قابل پیش بینی بود.

وی گفت: در این اردو هدف گذاری بر این است تا با ارزیابی وضعیت جودوکاران کم کم سطح آمادگی آنها را ارتقاء و سپس برنامه اصلی خود را از اردوی بعدی آغاز کنیم.

معابی درباره زمانبدی تمرینات جودوکاران در کیش خاطرنشان کرد: طی چند روزی که جودوکاران تمرینات خود را در کیش شروع کردند صبح ها تمرینات بدنسازی و دویدن در پیست و بعدازظهرها تمرینات تخصصی دارند تا کم کم آنها را به شرایط آمادگی قبلی برسانیم.

مربی جودوکاران پارالمپیکی با بیان این که کار سختی را تا پارالمپیک توکیو پیش رو داریم، افزود: هر چند به دلیل کرونا روند آماده سازی جودوکاران به کندی پیش رفته است، اما با توجه به این که تا پارالمپیک هشت ماه زمان داریم و شرایط تمرینی خوبی توسط فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک در کیش برای جودوکاران فراهم شده، نگران نیستیم و با برنامه ریزی طراحی شده امید به کسب طلا در توکیو داریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای آماده سازی بهتر جودوکاران دو تورنمنت برون مرزی قبل از اعزام به توکیو پیش بینی شده که برای برنامه ریزی منتظر اعلام برنامه مسابقات از سوی فدراسیون جهانی هستیم.

 

منبع:  ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است