بازدید مسؤولان سازمان فرهنگی هنری منطقه2 شهرداری

بازدید مسؤولان سازمان فرهنگی هنری منطقه2 شهرداری

22 دی 1399

به منظور توسعه همکاری‌های فرهنگی هنری و تولیدات مشترک در حوزه شهروندادن دارای معلولیت هیأتی مرکب از مسؤولان سازمان فرهنگی هنری شهرداری منطقه2 از مجتمع رعد بازدید کردند.

به گزارش روابط‌عمومی مجتمع رعد؛ دکتر بهنام خادم مدیر، عباس چمنی معاون آفرینش فرهنگی هنری و مریم فضلی‌خانی روابط‌عمومی فرهنگی هنری منطقه به همراه عادل حسین قلی­زاده مدیر کتابخانه علامه طرشتی با هدف آشنایی بیشتر با فعالیت مجتمع رعد در این مرکز حضور یافتند و ضمن اشاره به هدف‌های سازمان فرهنگی هنری در حوزه فرهنگ عمومی و همچنین تولید محتوای مورد نیاز افراد دارای معلولیت، علاقه‌مندی خود را برای همکاری‌های مشترک در این زمینه ابراز کردند.

در این نشست که رضا سخن سنج مدیر روابط‌عمومی مجتمع رعد حضور داشت، علاوه بر استقبال از پیشنهاد مطرح شده گزارشی از فعالیت مجتمع رعد ارایه کرد و به مسیر طی شده در دوران کرونا و تمرکز موضوع آموزش آنلاین اشاره کرد و افزود: از آنجا جامعه افراد دارای معلولیت سهمی از شهروندان و مخاطبان سازمان فرهنگی هنری شهرداری را به خود اختصاص می‌دهند، مجتمع رعد با علاقه‌مندی در تولید محتواهای آموزشی و فرهنگی این گروه از مخاطبان مشارکت خواهد کرد. همچنین پرداختن به برخی از محتواهای عمومی که قابلیت بهره‌برداری تمام گروه‌هایاجتماعی را دارد از قبیل: پیام‌های اجتماعی، بهداشتی، مهارت‌های فردی، مهارت‌های کسب و کار و ... می‌تواند مورد توجه مجتمع رعد نیز قرار بگیرد.

در این ملاقات حضار از بخش‌های مختلف مجتمع رعد از قبیل: کارگاه‌های آموزشی، استودیوی تولید محتوا، سایت­های آموزش فنون رایانه، واحدهای آموزش، توانبخشی، مددکاری و روانشناسی بازدید کردند و مقرر شد برای توسعه همکاری‌ها برنامه منظم تنظیم و تبادل شود.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است