درخواست برای تجدید نظر جهت اعزام شناگران به توکیو

درخواست برای تجدید نظر جهت اعزام شناگران به توکیو

26 دی 1399

رییس انجمن پاراشنا گفت: طی نامه نگاری با فدراسیون جانبازان و معلولان، درخواست تجدید نظر از سوی کمیته ملی پارالمپیک برای اعزام دو شناگر به توکیو داشتیم که امیدوارم این درخواست به منظور افزایش انگیزه شناگران مورد موافقت قرار بگیرد.

محمدحسین اقبالی،  اظهار کرد: هر چند سیاست کمیته ملی پارالمپیک برای اعزام ورزشکاران به توکیو بر مبنای مدال آوری است و شنا در این سیاست قرار نمی گیرد، اما طی نامه نگاری با فدراسیون جانبازان و معلولان از آنها درخواست کردیم که برای ایجاد انگیزه شناگران و افزایش تعداد مدالهای خود در پاراآسیایی چین از کمیته ملی پارالمپیک درخواست تجدیدنظر در سیاست خود برای اعزام حداقل دو شناگر به پارالمپیک توکیو را داشته باشند.

وی گفت: در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا تیم شنا موفق به کسب ۶ مدال شد، قطعا با سرمایه گذاری روی این رشته و افزایش انگیزه ورزشکاران ما می توانیم این تعداد را تا ۸ مدال ارتقاء دهیم.

اقبالی همچنین با اشاره به موافقت IPC برای اعزام شناگران ایرانی به توکیو، خاطرنشان کرد: هفته گذشته در سمینار آنلاین شنای کمیته بین المللی پارالمپیک که از طرف ایران شرکت کرده بودم، موضوع حضور شنای ایران در توکیو مطرح شد و آنها اعلام کردند که اگر شناگران ما بتوانند رکورد ورودی در نظر گرفته شده از سوی IPC را در رکوردگیری داخلی به ثبت برسانند از نظر آنها مشکلی برای اعزام وجود ندارد.

رییس انجمن پاراشنا اضافه کرد: شناگران ما مشکلی برای ثبت رکورد در نظر گرفته شده از سوی IPC را ندارند، تنها مشکل سیاست کمیته ملی پارالمپیک است که امیدوارم با تجدید نظر در این سیاست و با برگزاری مسابقه انتخابی، شرایط اعزام حداقل دو شناگر به توکیو را فراهم کنند.

وی در پایان درباره زمان برگزاری اردوی تیم ملی پاراشنا، افزود: از فدراسیون درخواست کردیم که در صورت امکان نخستین اردوی تیم ملی شنا را پس از یکسال دوری از تمرینات بهمن ماه در محل فدراسیون برگزار کند که هنوز پاسخی دریافت نکردیم. البته شناگران در این مدت از تمرینات بدنسازی و حتی شنا دور نبودند و شرایط خوبی دارند.

 

منبع:  ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است