حرمت پیشکسوتان ورزش ناشنوایان حفظ شود

حرمت پیشکسوتان ورزش ناشنوایان حفظ شود

15 بهمن 1399

خوزستان - مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خطاب به رییس جدید هیات ناشنوایان استان، گفت: نکته قابل اهمیت این است که حرمت پیشکسوتان این رشته حفظ و با صبر و حوصله با آن‌ها برخورد شود.

افشین حیدری در مجمع انتخاب رییس هیات ورزش ناشنوایان خوزستان که امروز (۱۵ بهمن‌ماه) در اهواز برگزار شد، اظهارکرد:‌ از زحمات و تلاش‌های آقای صدیق‌راد رییس قبلی هیات ورزش ناشنوایان استان تشکر می‌کنم. او چندین سال در سمت رئیس هیات زحمت کشید. همچنین به آقای بدری حاجی‌ور رییس جدید این هیات تبریک می‌گویم و امیدوارم با این استعداد، انگیزه و علاقه‌ای که در او سراغ دارم و با استفاده از تمام ظرفیت‌ها بتواند کارهای خوبی را در این هیات انجام دهد. من دو سه مورد از برنامه‌های او را شنیده‌ام؛ اولین آن، راه‌اندازی هیات‌های شهرستانی است که برای آن نیز برنامه زمان‌بندی‌ مشخص کردیم که بتوانیم سالی چند هیات را راه‌اندازی کنیم و از نظر مکان برای هیات‌ها نیز اگر چیزی از دست‌مان برآید قطعا کمک می‌کنیم.

وی افزود:‌ نکته قابل اهمیت دیگر حفظ حرمت پیشکسوتان است که از آقای بدری حاجی‌ور می‌خواهم با صبر و حوصله با آن‌ها برخورد کند زیرا حضور نزد ما، تنها مکانی است که می‌توانند حرف دل‌شان را بزنند و این وظیفه رییس هیات را چند برابر می‌کند، چراکه همه ما در برابر خداوند مسئولیم و باید از هر فرصتی که برای خدمت پیش‌ آید، استفاده کنیم. نکته بعد هم این‌که ما برنامه خوبی را برای هیات ناشنوایان مشخص کردیم و در مورد زیرساخت هم برنامه داریم هیات‌های مهم‌مان را صاحب جایگاه و دفتر کار کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: همچنین خانه وزنه‌برداری و دو خانه کشتی خوب در اندیمشک و ایذه را در دستور کار داریم که به زودی به سرانجام می‌رسند. مطالعات سالن دو و میدانی نیز تمام شده است و باید به مرحله تامین اعتبار برسد. ضمن این‌که اتفاق بزرگی که برای استان رقم خورد و کار خوب استاندار است، عقد تفاهم‌نامه با وزیر ورزش و جوانان پیرامون اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است. ان‌شاءالله در سفر وزیر در اسفندماه به خوزستان، تفاهم‌نامه‌ ۵۰۰ میلیارد تومانی بین مجموعه ورزشی استان خوزستان، استانداری، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و وزارت ورزش و جوانان منعقد خواهد شد و در دل این اعتبارات، ۵۰ سالن چندمنظوره ساخته خواهد شد. این پروژه‌ها قرار است طی دو سال احداث شوند که حدود ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار آن بر عهده استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و ۲۰۰ میلیارد تومان آن نیز بر عهده وزارت ورزش و جوانان است که این کار بسیار بزرگی است. به زودی و از هفته آینده نیز کار جانمایی این سالن‌ها را شروع خواهیم کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه مجموعه ناشنوایان استان، مکانی از خود ندارد اما امروز هیات معلولان و جانبازان ما صاحب مکان خوبی شده که این مکان جایگاه همیشگی آن‌ها است. این مجموعه دارای خوابگاه، استخر، زمین فوتسال، سالن تمرین و سالن چندمنظوره است. سه، چهار هیات وجود دارد که جدا از سایر رشته‌های تخصصی، حائز اهمیت هستند که یکی از آن‌ها هیات جانبازان و معلولان است. هیات دیگر نیز هیات نابینایان است که نیاز به مکانی بسیار خوب دارند. دیگر مجموعه‌ها هم هیات ورزش‌های بیماران خاص و هیات ناشنوایان است.

حیدری خطاب به رییس جدید هیات ورزش ناشنوایان، عنوان کرد: من از رییس جدید هیات ناشنوایان استان در حضور رئیس فدراسیون می‌خواهم اولویت‌ کارهایش را در بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بگذارد. من به کم‌تر هیات‌هایی گفته‌ام که کار سخت‌افزاری را دنبال کنند ولی در رییس جدید هیات ناشنوایان سراغ دارم که می‌تواند چنین کارهایی را به خوبی پیگیری کند.

وی بیان کرد: امیدوارم هر چه زودتر کار نقل و انتقال سند مجموعه حجاب اهواز به اداره‌کل ورزش و جوانان صورت بگیرد و مشکل ۱۰، ۱۲ ‌ساله‌ بین بنیاد مسکن و اداره‌کل ورزش و جوانان استان حل شود. این مجموعه یک استخر، یک سالن چند منظوره و یک خوابگاه نیمه‌کاره دارد و در صورتی که سند آن به نام اداره‌کل شود، ما هم با وزارت ورزش هماهنگ می‌کنیم که به نام هیات ناشنوایان انتقال پیدا کند و بعد نیز ما کار بازسازی آن را انجام می‌دهیم که این هیات جایگاه خوبی داشته باشد.

 

منبع:  ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است