تیرانداز پارالمپیکی: برای موفقیت در پارالمپیک توکیو نیاز به حمایت ویژه داریم

تیرانداز پارالمپیکی: برای موفقیت در پارالمپیک توکیو نیاز به حمایت ویژه داریم

15 بهمن 1399

قهرمان بازیهای پارالمپیک ریو در رشته تیر اندازی گفت: برای این که بتوانیم با آسوده خاطر تمرینات خود را برای حضور در بازیهای توکیو پیش ببریم و عملکرد موفقی داشته باشیم نیاز به فکر قوی و حمایت ویژه داریم.

ساره جوانمردی پس از رونمایی از تندیس او و تجلیل از این مدال آور پارالمپیکی در رشته تیراندازی اظهار کرد: از اسفند سال گذشته به دلیل کرونا تمرینات خود را غیر متمرکز و به صورت انفرادی پیگیری کردم و تقریبا دو ماه است که اردوها، به طور منظم در حال برگزاری است و شرایط بد نیست.

وی گفت: در حال حاضر ۶ ماه تا شروع بازیهای پارالمپیک توکیو زمان داریم و فکر می کنم در زمان باقی مانده خود را به شرایط آمادگی مطلوب برسانیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دچار افت رکورد شدید یا خیر؟ گفت: خوشبختانه افت رکورد نداشته ام و با تمریناتی که در طی دو ماه گذشته سپری کردم شرایط راضی کننده است.

این مدال آور پارالمپیکی پیرامون این پرسش که آیا با مشکل خاصی مواجه هستید یا خیر تصریح کرد: در تیر اندازی به خاطر تحریم ها نسبت به سایر رشته ها مشکلات متفاوت است. ما باید سعی کنیم با همین بضاعت و با حمایت ملی کمیته پارالمپیک و فدراسیون جانبازان معلولان بهترین اردوها را تا بازیهای پارالمپیک توکیو داشته باشیم تا بتوانیم عملکرد موفقی را در بازیهای پارالمپیک آینده داشته باشیم.

جوانمردی همچنین درباره ی رونمایی از تندیس او به عنوان یکی از بانوان مدال آور پارالمپیکی گفت: این مراسم رونمایی از تندیس ۶ نفرازبانوان مدال آور پارالمپیکی بود که موفق به افتخار آفرینی در بازیهای پارالمپیک گذشته شده بودند. جای تشکر از کمیته ملی المپیک و پارالمپیک دارد که چنین مراسمی برای اولین بار برگزار شد.

وی پیرامون این پرسش که آیا در حال حاضر با مشکل فشنگ مواجه هستید یا خیر؟ افزود: تجهیزات تیر اندازی چون خارجی است تا حدودی با مشکل مواجه هستیم البته تا به امروز این تجهیزات خریداری شده و مشکلات خاصی نداشتیم. به اعتقاد من باید در ۶ ماه باقی مانده تا بازیهای پارالمپیک توکیو حمایت ویژه ای از بانوان مدال آور صورت بگیرد تا با آسوده خاطر بیشتر تمرینات خود را پیگیری کنیم.

جوانمردی تصریح کرد: درست است ما نسبت به حریفان خود کار را دیرتر شروع کردیم اما با اردوهای خوبی که در طی دو ماه گذشته برگزار شده است من فکر می کنم با آرامش بتوانیم خود را برای پارالمپیک توکیو آماده کنیم تا عملکرد موفقی داشته باشیم.

وی در پایان از برگزاری تورنمنت جام جهانی العین امارات در اسفند ماه خبر داد و گفت: اگر مشکلی از نظر کرونا نداشته باشیم بعداز یک سال و نیم قرار است در این رویداد بین المللی شرکت کنیم که امیدواریم مشکلی در برگزاری این رویداد پیش نیاید.

 

منبع:  ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است