رونمایی از سردیس بانوان مدال آور پارالمپیکی

رونمایی از سردیس بانوان مدال آور پارالمپیکی

15 بهمن 1399

مراسم رونمایی از تندیس بانوان مدال آور پارالمپیکی همزمان با تاسیس بیستمین سالگرد کمیته ملی پارالمپیک امروز با حضور سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک‌ و محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک در محل فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار شد.

مراسم ویژه رونمایی از سردیس بانوان مدال آور پارالمپیکی به مناسبت بیستمین سال تاسیس کمیته ملی پارالمپیک و مصادف با میلاد حضرت زهرا (س) امروز چهارشنبه ۱۵ بهمن با حضور سید رضا صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک، مهدی علی نژاد معاونت توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش، محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک، طاهره طاهریان نایب رییس کمیته ملی المپیک، شروین اسبقیان رییس فدراسیون جانبازان و معلولان  و تعدادی از بانوان مدال آور پارالمپیکی در محل فدراسیون برگزار شد.

در این مراسم از تندیس زهرا نعمتی (تیروکمان)، نیره عاکف (تیراندازی)، اعظم خدایاری (دوومیدانی) و ساره جوانمردی (تیراندازی) رونمایی شد.

سیما لیموچی نایب رییس بانوان کمیته ملی پارالمپیک گفت: در این مراسم از تندیس ورزشکارانی رونمایی خواهد شد که برای کسب مدال طلا، نقره و برنز مسیر سختی را طی و ثابت کردند که برای رسیدن به این مسیر قدرت مادی تاثیرگذار نبود و تنها به خاطر افتخارآفرینی و به اهتزار درآوردن پرچم کشورشان این مسیر سخت را که بسیار ارزشمند است، طی کردند. 

در این مراسم همچنین از دختر مرحوم راضیه شیرمحمدی (کماندار پارالمپیکی) با دادن لوح تقدیر شد.

در این مراسم قرار بود از تندیس زهرا جوانمرد (دارنده مدال برنز تیمی تیروکمان در پارالمپیک لندن) و مرحوم راضیه شیرمحمدی (مدال برنز تیمی تیروکمان در پارالمپیک لندن) نیز رونمایی شود که به دلیل آماده نبودن تندیس فقط از این دو ورزشکار پارالمپیکی تجلیل به عمل آمد.

در حاشیه این مراسم تندیس این چهار ورزشکار پارالمپیکی توسط صالحی امیری، علی نژاد، طاهره طاهریان، محمود خسروی وفا رونمایی و از آنها تجلیل به عمل آمد.

قرار است این تندیس ها در موزه ورزش به نمایش عموم گذاشته شود.

 

منبع:  ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است