چتر حمایت بهزیستی بر سر بیش از ۴۰۰۰ معلول در طارم

چتر حمایت بهزیستی بر سر بیش از ۴۰۰۰ معلول در طارم

15 بهمن 1399

زنجان رئیس بهزیستی طارم گفت: بیش از ۴۰۰۰ نفر از جمعیت  شهرستان طارم تحت پوشش بهزیستی هستند.

محمود عزیزی با اشاره به اینکه اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت پوشش یکی از اهداف بهزیستی است، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۰ طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت پوشش در طارم اجرا شده است.

وی با اشاره به بیشترین طرح‌های اجرا شده در طارم، اضافه کرد: طرح‌های اجرایی مددجویان بیشتر در زمینه‌های دام‌پروری، کشاورزی، زنبورداری، جوشکاری و خیاطی بوده است.

این مسئول با یادآوری این مطلب که بیش از ۴۰۰۰ نفر از جمعیت شهرستان طارم تحت پوشش بهزیستی هستند، تصریح کرد: از این تعداد ۶۵۰ نفر جمعیت شهری و بیش از ۳۵۰۰ نفر از افراد ساکن در روستا را شامل می‌شوند و علاوه بر سایر خدمات حمایتی و توان‌بخشی به ۷۴۳ نفر نیز مستمری ماهیانه پرداخت می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان طارم با بیان این مطلب که از ابتدای سال‌جاری تاکنون یک میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی به تعداد ۳۰ نفر از مددجویان و معتادان بهبودیافته از محل بند ب تبصره ۱۶ پرداخت شده است، ادامه داد: اشتغال‌زایی یکی از مهم‌ترین راهکارهای برای توانمند کردن معلولان و حمایت از آنان است.

عزیزی، یاری خیرین  و نیکوکاران  شهرستان طارم در کمک به  جامعه هدف را قابل ملاحظه عنوان کرد و متذکر شد: امسال مردم خیر و نیکوکار این شهرستان ۶۰۰ بسته ارزاق، هر کدام به ارزش ۳۰۰ هزار تومان به جامعه هدف و ۱۰۰ بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کرده‌اند.

 

منبع:  ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است