آیین اختتامیه چهارمین رویداد توان تک برگزار شد

آیین اختتامیه چهارمین رویداد توان تک برگزار شد

28 بهمن 1399

اختتامیه چهارمین رویداد توان تک با حضور مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره مجتمع رعد، ریاست مرکز علمی کاربردی رعد، اله طاهری از مدیران وب سایت دکتردکتر و مدیران تیم‌های برگزیده با رعایت فاصله اجتماعی دوران کرونا در سالن همایش رعد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ دکتر هاجر حکیمی مدیرعامل مجتمع رعد طی سخنانی کوتاه با قدردانی از برگزارکنندگان چهارمین دوره  توان تک در مجتمع رعد و ششمین دوره الکام استارز گفت: با شرایطی که در دوران کرونا شاهد آن هستیم استقبال و حضور تیم‌های شرکت‌کننده و ایده‌های مطرح‌شده جای شگفتی دارد؛ این اتفاق بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.

وی با ابراز امیدواری برای پربارتر بودن توان تک در دوره های آینده افزود: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام‌شده، مجتمع رعد در آینده از استارت آپ ها و ایده‌های مؤثر در حوزه معلولیت حمایت خواهد کرد.

همچنین مهندس شاهین طبری از بنیان‌گذاران این رویداد با اشاره به تاریخچه شکل‌گیری توان تک گفت: توان تک فرصتی برای افراد دارای معلولیت است که نشان می‌دهد در حوزه تکنولوژی و فناوری این افراد می‌توانند مثل رشته های ورزشی شانس برابر با دیگران برای فعالیت داشته باشند. من بسیار خوشحالم که توان تک عرصه‌ای برای درخشش افراد دارای معلولیت شده است. ما در حال حاضر افراد دارای معلولیتی داریم که در کسب‌وکارهای آنلاین دارای جایگاه‌ها و سمت‌های خیلی ویژه هستند.

در ادامه رضا سخن سنج مدیر روابط عمومی مجتمع رعد با دعوت از مدیران مجتمع و مرکز علمی کاربردی رعد و خانم طاهری از مدیران وب دکتردکتر حامی مالی این رویداد نتایج داوری چهارمین رویداد توان تک در سال 1399 را اعلام کرد.

در چهارمین رویداد توان تک در بخش جایزه مسئولیت اجتماعی رعد؛ هیات‌داوران جایزه این بخش را به گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران از شرکت فیروزه به دلیل تلاش مستمر و چشمگیر در حوزه آموزش و تغییر نگرش اهدا کرد؛ در این بخش شرکت های توسعه صنعتی ایران و تپ سی حضور داشتند.

دکتر رعنا ایمانی مدیر روابط عمومی شرکت فیروزه پس از دریافت تندیس مسئولیت اجتماعی رعد گفت: هر تلاشی که ما در این راه انجام داده ایم، کارهایی بوده که با همکاری تک‌تک همکارم در شرکت فیروزه انجام‌شده است.

در بخش استارت آپ های برتر، استارت‌آپ تمرینات ورزشی ویژه افراد با آسیب نخاعی به مدیریت دکتر فریبا محمدی مقام اول؛ اپلیکیشن مای رمپ به مدیریت مهندس محمد‌علی فیروزان مقام دوم و وب‌سایت رادیوتوان به مدیریت زهرا خان‌اف مقام سوم را کسب کردند. همچنین به برگزیدگان این بخش جایزه نقدی، تندیس، لوح سپاس و امکان استفاده از فضای کار اشتراکی مرکز تابش رعد اهدا شد.

در بخش خانواده نمونه، خانم منیژه زینلی مادر بزرگوار مهدیه رستگار از کارآموختگان مجتمع رعد منتخب هیات‌داوران بودند که تندیس و لوح سپاس توان تک با همراهی آقای رستگار پدر خانواده به ایشان اهدا گردید.

تندیس سفیران توانمندی نیز به غنچه استوار نیا، هستی صادقی‌تبار و وحید رجبلو اهدا شد؛ سفیران توانمندی شاخص‌ترین افراد دارای معلولیت هستند که با حضور مستمر در شبکه‌های اجتماعی از حقوق افراد دارای معلولیت دفاع می‌کنند‌.

در پایان مراسم سید مهدی میرهادی معاون آموزش، اشتغال و توان­بخشی خیریه رعد بیانیه هیات‌داوران را قرائت کرد.

مهدیه رستگار از گویندگان پرتوان رادیو توان و از کارآموختگان موفق مجتمع رعد اجرای برنامه را بر عهده داشت.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است