رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین:

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین:

توسعه ورزش جانبازان و معلولین در سال ۱۴۰۰ سرعت می‌گیرد

25 اسفند 1399

اراک- رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: توسعه ورزش جانبازان و معلولین در سال آینده با سرعت بیشتری پیشرفت می‌کند و در این مسیر همکاری نهادهای مرتبط با جانبازان و معلولین ضرورت دارد.

 سید محمد شروین اسبقیان شامگاه یکشنبه در مجمع انتخاب رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولین استان مرکزی، در اراک، گفت: رؤسای هیأت‌های ورزش جانبازان و معلولین استان‌ها باید در حوزه استعدادیابی ورزشکاران تلاش کنند و نهادهایی چون بهزیستی، جانبازان و معلولین در کنار هیأت ورزشی مساعدت‌های لازم را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: استان مرکزی همواره در ورزش کشور در رشته‌های مختلف افتخارآفرین است و ورزشکاران ارزشمندی به جامعه ورزش کشور تحویل داده است. البته مدیران و سکاندار ورزش استان نیز در راستای پیشبرد ورزش این استان تلاش ارزشمند از خود نشان داده‌اند.

اسبقیان افزود: در ورزش بازنده نداریم. اگر دو نفر با هم رقابت می‌کنند، یکی در ظاهر قضیه پیروز می‌شود و یکی دیگر بازنده. اما در حقیقت هر دو پیروزند. علت این است که معتقدم هر دو ورزش کرده‌اند.

رئیس فدراسیون ورزش جانبازان و معلولین خاطرنشان کرد: حضور در چنین مجمع منظم و اعلام آمادگی بسیاری برای خدمت به جامعه فرهیخته و ارزشمند جانبازان سرافراز و معلولین افتخارآفرین خود یک ارزش است که برای خدمت از یکدیگر سبقت می‌گیرند.

اسبقیان بیان کرد: رئیس هیأت منتخب استان مرکزی باید بیش از گذشته در توسعه ورزش و هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌ها تلاش کند. از طرف دیگر از وجود تمام نیروهایی که آماده خدمتگزاری به ورزش جامعه معلولین و جانبازان هستند، بهره بگیرد.

وی گفت: در همین راستا طی مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی با هدف حمایت از ورزش جامعه معلولین و جانبازان در حوزه ورزش به تصویب دولت رسیده است. البته در این زمینه و بر اساس این مصوبه بهزیستی و نهادهای متولی امور جانبازان و معلولین باید همکاری و هماهنگی لازم را با هیأت‌های ورزش جانبازان و معلولین داشته باشند.

در پایان این جلسه رأی گیری میان داوطلبین برگزار شد که در نهایت ابراهیم نصیری رئیس پیشین، برای چهار سال دیگر به سمت رئیس هیأت ورزش جانبازان و معلولین استان مرکزی انتخاب شد.

 

منبع:  مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است