تجلیل مدیر اجتماعی شهرداری از خدمات مجتمع رعد

تجلیل مدیر اجتماعی شهرداری از خدمات مجتمع رعد

5 اردیبهشت 1400

همزمان با آغاز هفته سلامت چند نفر از مسئولان شهرداری با حضور در مجتمع رعد از خدمات و فعالیت‌‌های موسسه قدردانی کردند.

 به گزارش روابط‌عمومی مجتمع رعد؛ ماریه کردبچه مدیر اجتماعی شهرداری ناحیه 7 به اتفاق مهندس علی شیبانی مدیر خدمات شهری همان ناحیه با حضور در مجتمع  از نزدیک در جریان فعالیت‌‌های رعد قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش مدیر اجتماعی شهرداری با تحسین فعالیت‌‌های مجتمع رعد و تعامل سازنده‌‌ای که طی سال‌‌های اخیر بین شهرداری و مجتمع برقرار شده است؛ گفت: همزمان با آغاز هفته سلامت فرصت را مناسب دیدیم با حضور در مجتمع رعد از خدمات این موسسه به افراد دارای معلولیت قدردانی کنیم. همچنین شهردار آمادگی دارد همچون گذشته در اجرای برنامه‌‌ها و فعالیت‌‌های اجتماعی موسسه نهایت همکاری را به عمل آورد.

در این ملاقات با رضا سخن‌‌سنج مدیر روابط عمومی مجتمع رعد ضمن خیرمقدم به نمایندگان شهرداری با ارائه گزارشی کوتاه از نحوه فعالیت‌‌های آموزشی مؤسسه در دوران کرونا، افزود: هر چند در این ایام از حضور گرم و امیدبخش کارآموزان رعد محروم هستیم اما با سرمایه‌‌گذاری قابل ملاحظه‌ و راه‌‌اندازی آموزش آنلاین موفق شدیم تعداد کارآموزان آنلاین  را در سال گذشته از ۲۰۰ نفر به بیش از ۵۰۰ نفر افزایش بدهیم.

وی یادآور شد، شهرداری همواره به عنوان مهم‌­ترین شریک اجتماعی مجتمع رعد در برنامه­‌های به اجرا گذاشته نقش پررنگی داشته است.

در پایان این ملاقات مسؤولان شهرداری با اهدا هدایایی از فعالیت­‌های رعد قدردانی کردند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است