سلطانی‌فر: تیم ملی والیبال نشسته یکی از امیدهای مدال در المپیک ۲۰۲۰ است

سلطانی‌فر: تیم ملی والیبال نشسته یکی از امیدهای مدال در المپیک ۲۰۲۰ است

9 تیر 1400

وزیر ورزش و جوانان از تیم ملی والیبال نشسته به عنوان یکی از امیدهای اصلی کاروان ایران در پارالمپیک توکیو نام برد و گفت: بهترین تدارکات و پشیبانی‌ها برای ملی‌پوشان کشورمان اعزامی به مهم‌ترین آوردگاه ورزشی انجام شده تا بتوانند با آرامش و بدون دغدغه و در شرایط مطلوب افتخارآفرینی کنند.

 به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در بازدید از اردوی تمرینی تیم والیبال نشسته و در جمع ملی‌پوشان این رشته گفت: بسیار خوشحالم که در اردوی تیمی با این کارنامه درخشان حضور دارم که بی‌شک یکی از امیدهای اصلی کاروان ایران در پارالمپیک توکیو هم تیم والیبال نشسته خواهد بود.

وی همچنین با بیان این که والیبال نشسته به عنوان شانس اول کاروان ایران است، ادامه داد: در جلسات ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک که از سه سال پیش برنامه‌ریزی آن را آغاز کردیم، همواره گزارش‌هایی که از رییس کمیته پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولین و مسئولان تیم دریافت کردیم، بیان‌کننده این است که این تیم می‌تواند در توکیو افتخارآفرین باشد.

سلطانی‌فر اظهار کرد: هم برای کاروان المپیک و هم برای کاروان پارالمپیک بهترین تدارکات و پشیبانی‌ها انجام شده تا بتوانند با آرامش و بدون دغدغه و در شرایط خوب افتخارآفرینی کنند و موجب برافراشته‌شدن پرچم کشورمان در توکیو شوند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: یقین داشته باشید که هیچ کم و کاستی نخواهد بود. همه دوستان ما در وزارت، کمیته‌های ملی المپیک و پارالمپیک و فدراسیون‌ها بهترین شرایط را برای حضور موفق در این رقابت‌ها فراهم می‌کنند.

وی در خصوص در خواست‌های اعضای تیم ملی والیبال نشسته مبنی بر افزایش پاداش رشته‌های تیمی اظهار داشت: ما مصوبه و دستورالعمل قانونی برای پرداخت پاداش‌ها داریم که موظفیم به آن عمل کنیم اما در مورد افزایش مقرری صندوق قهرمانان و بازنشستگان می‌توانم این قول را بدهم که حتما شرایط بهتر شود.

وزیر ورزش و جوانان در پایان با آرزوی موفقیت برای این تیم عنوان کرد: امیدواریم همین روند پیروزی‌ها که از چند سال گذشته و از مسیر بازی‌های کشورهای اسلامی در باکو و پس از آن بازی‌های داخل سالن ترکمنستان، بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی و المپیک جوانان برنامه‌ریزی آن را آغاز کردیم ادامه یابد.

وی ادامه داد: علی رغم شرایط خاصی که کرونا ایجاد کرده بسیار امیدواریم ورزشکاران ما بدرخشند و موجبات شادی و نشاط مردم را فراهم کنند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است