جوانمردی: امیدوارم قانون استخدام ورزشکاران قبل از اعزام به پارالمپیک تغییر کند

جوانمردی: امیدوارم قانون استخدام ورزشکاران قبل از اعزام به پارالمپیک تغییر کند

27 تیر 1400

قهرمان پارالمپیک ریو در تیراندازی در مجمع عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین خواستار تغییر مصوبه استخدام ورزشکاران پارالمپیکی شد.

 ساره جوانمردی نماینده ورزشکاران در مجمع عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین، اظهار کرد: از شش سال گذشته و قبل از بازی‌های پارالمپیک ریو مجلس مصوباتی را برای استخدام افراد المپیکی و پارالمپیکی در نظر گرفت که متاسفانه ورزشکاران پارالمپیکی در این مصوبه کم رنگ دیده شدند.

وی گفت: در شرایطی که فرزندی برای ورزشکاران معلول باشد یا نباشد چرا قانون نباید تغییر کند.

 تیرانداز پارالمپیکی اضافه کرد: متاسفانه بعد از گذشت شش سال تغییری در قانون حاصل نشده، این درحالی است که باید در این مصوبه اصلاحاتی ایجاد شود تا بتوانیم از این امکان استفاده کنیم.

جوانمردی تصریح کرد: من کارمند قراردادی وزارت ورزش و جوانان هستم. چرا باید در شرایطی که برای بازی‌های پارالمپیک آماده می‌شوم چنین دغدغه‌ای داشته باشم؟ 

وی با درخواست از مسئولان که باید قانون استخدام ورزشکاران تغییر پیدا کند، افزود: من از کسانی که در راس وزارت ورزش و جوانان هستند و کسانی که به این موضوع ارتباط پیدا می‌کنند، خواستار این هستم که قبل از بازی‌های پارالمپیک توکیو دل ما را با تغییر این بند از مصوباتی که شش سال گذشته اتفاق افتاده است، شاد کنند.

 جوانمردی همچنین در خصوص وضعیت تمرینات خود برای المپیک، گفت: متاسفانه یا خوشبختانه با شیوع ویروس کرونا شرایط برای ما تغییر پیدا کرد، البته با تلاش کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولین اوضاع فعلی خیلی خوب است و تلاش بر این است که حضور پررنگی در بازیهای پارالمپیک توکیو داشته باشم.

وی گفت: پیشاپیش می‌گوییم که پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولین دستتان درد نکند که با همه سختی‌ها شرایط خیلی خوبی را برای ورزشکاران فراهم کرده‌اند و اجازه ندادند که کمبودی حس کنیم، امیدوارم دست پر برگردیم تا گوشه ای از زحمات آنهارا جبران کنیم.

وی در پایان‌ پیرامون این پرسش که چقدر امیدوار به تکرار مدال طلای خود در توکیو هستید، خاطرنشان کرد: انتظار طلا تا حدودی غیرمعقول است، باید ببینم تقدیر چگونه رقم خواهد خورد. 

 

منبع:  ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است