حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون جانبازان و معلولان:  علی‌نژاد خبر داد:

حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون جانبازان و معلولان: علی‌نژاد خبر داد:

انتخاب سرپرست فدراسیون ژیمناستیک در جریان المپیک

27 تیر 1400

معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه برگزاری مجمع فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: سرپرست فدراسیون ژیمناستیک در جریان بازی‌های المپیک توکیو و یا بعد از بازی‌ها با تصمیم اعضای مجمع انتخاب خواهد شد.

مهدی علی‌نژاد در جمع خبرنگاران و در حاشیه مجمع جانبازان و معلولان، اظهار کرد: تاکنون موفق به برگزاری ۳۶ مجمع سالیانه فدراسیون‌های ورزشی شدیم که مجمع فدراسیون ورزشی جانبازان و معلولان سی و هفتمین مجمع بود که حضور پیدا کردیم.

معاون وزیر خاطرنشان کرد: سال ۹۹ سال خاصی بود، چون کرونا باعث محدود شدن خیلی از فعالیت‌ها شد، اما در پایان سال چند اعزام در فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین داشتیم. در این فدراسیون از چند ماه اخیر فعالیت‌های خوبی صورت گرفته و از شهریور سال گذشته که مجوز برگزاری اردوها را برای ورزشکاران معلول صادر کردیم تا به امروز اردوها به خوبی برگزار شده که امیدوارم در پارالمپیک حضور قدرتمندی داشته باشند.

علی نژاد در پاسخ به این پرسش که چه زمانی سرپرست فدراسیون ژیمناستیک مشخص خواهد شد، اظهار کرد: اطلاع دارید که در این زمینه فدراسیون جهانی ورود پیدا کرده و یک مقدار شرایط در فدراسیون ژیمناستیک ایران متفاوت‌تر شده است. قرار شده با هماهنگی مجمع فدراسیون ژیمناستیک، در میانه المپیک یا بعد از المپیک یک نفر به‌عنوان سرپرست معرفی شود.

وی در پایان درباره احتمال انتخاب زهرا اینچه‌درگاهی به‌ عنوان سرپرست فدراسیون ژیمناستیک هم افزود: باید منتظر بمانیم و ببینیم که مجمع در این زمینه چه تصمیمی خواهد گرفت.

 

منبع:  ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است