قدردانی استاندار از ورزشکاران پاراالمپیکی مازندران

قدردانی استاندار از ورزشکاران پاراالمپیکی مازندران

22 مرداد 1400

 استاندار مازندران با همراهی رنگرز، مدیرکل ورزش و جوانان و مسئولان فدراسیون های ورزش جانبازان و معلولین و جودو از ورزشکاران پارالمپیکی این استان تجلیل کرد. ‎

مراسم تجلیل از ورزشکاران پارالمپیکی مازندران با حضور حسین زادگان، استاندار، رنگرز مدیرکل اداره ورزش و جوانان مازندران، میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو، اسبقیان، رئیس و حمیدی دبیر فدراسیون برگزار شد.

احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در این مراسم بیان کرد: شاهد حضور ورزشکاران موفقی از استان مازندران در ورزش کشور هستیم.

وی گفت: ملی پوشان این استان در آوردگاه های مختلف جهانی، المپیک و پارالمپیک توانستند برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.

استاندار، افزود: در ورزش علاوه بر رقابت، رفاقت و دوستی نیز اهمیت بالایی دارد که خوشبختانه ورزشکاران ما این موضوع را در میادین مختلف ثابت کردند.

استاندار مازندران در پایان گفت: تلاش شما ورزشکاران پارالمپیکی برای ما بسیار ارزشمند است و امیدوارم که بتوانید با کسب مدال های خوشرنگ در توکیو، علاوه بر اهتزاز پرچم کشورمان، دل ملت شریف ایران را هم شاد کنید.

رنگرز، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ضمن تشکر از حضور مسئولان در این مراسم گفت: در درجه اول آرزوی سلامتی برای ورزشکاران پارالمپیکی کشورمان دارم و امیدوارم که مانند همیشه شاهد درخشیدن ملی پوشان ایران در آوردگاه پارالمپیک باشیم و ورزشکاران ما بتوانند بارها پرچم کشور عزیزمان در در این آوردگاه به اهتزاز در آورند. 

اسبقیان، رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان درباره وضعیت تیم های ملی و اردوهای آمادگی توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: امیدوارم ملی پوشان ما با دعای خیر رهبری و ملت شریف ایران با کسب مدال های خوش رنگ دست پر به کشور باز گردند.

میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو نیز برای کاروان پارالمپیکی کشورمان در مسابقات توکیو آرزوی موفقیت کرد و اظهار کرد: تلاش ملی پوشان پارالمپیکی برای ما بسیار ارزشمند است و امیدواریم که با کسب مدال نتایج زحمات شان را به بهترین شکل دریافت کنند. 

 

منبع:  ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است