ایزدیار: سعی دارم مدال‌های پاراآسیایی جاکارتا را در چین دوباره تکرار کنم

ایزدیار: سعی دارم مدال‌های پاراآسیایی جاکارتا را در چین دوباره تکرار کنم

18 مرداد 1400

قهرمان بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا گفت: سعی دارم افتخارآفرینی که در جاکارتا داشتم در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ چین نیز تکرار کنم.

شاهین ایزدیار، در پاسخ به این پرسش که با وجود تشدید بیماری کرونا و تعطیلی استخرها، آیا تمرینات آبی خود را متوقف کرده اید یا تداوم دارد؟ اظهار کرد: تمریناتم متوقف نشده و روزی ۶ جلسه شنا در استخر آزادی و ۳ جلسه کار بدنسازی انجام می دهم تا از نظر بدنی دچار افت نشوم‌.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در شرایط کنونی، نگرانی از ابتلا به بیماری کرونا ندارید، خاطرنشان کرد: در استخر نگرانی وجود ندارد، تنها مشکل استفاده از سالن بدنسازی است که متاسفانه به دلیل عمومی بودن خیلی شلوغ است، البته من با ماسک تمرینات بدنسازی خود را پیگیری می کنم، اما چون هنوز واکسن نزده ام، نگرانم که دوباره به کرونا مبتلا شوم.

ایزدیار در پاسخ به این پرسش که از نظر بدنی در چه شرایطی قرار دارید، افزود: امسال از نظر بدنی به آمادگی نسبی خوبی رسیده ام و تا حدودی افت سال گذشته را جبران کرده ام، هدفم بر این است که با حفظ آمادگی بدنی خود را برای مسابقات کسب سهمیه ورودی بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ چین آماده کنم.

قهرمان شنای بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا گفت: آخرین مسابقه ای که در شنای معلولان شرکت کردم مسابقات جهانی لندن در سال ۲۰۱۹ بود که در شنای ۱۰۰ متر قورباغه موفق شدم در رنکینگ پنجم جهان قرار بگیرم، از آن زمان تاکنون نه اردویی برگزار شده و نه به تورنمنت برون مرزی اعزام شدیم، امیدوارم اردوی شنا زودتر برگزار شود و تا پایان سال حداقل یک تورنمنت برون مرزی برای شنا پیش بینی شود تا دوباره بتوانم در چین افتخارآفرینی کنم.

وی خاطرنشان کرد: انتظار دارم کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولان شنا را نیر مورد حمایت خود قرار دهند و این طور نباشد که ۲ ماه مانده به بازیهای پاراآسیایی چین تازه به فکر برگزاری اردو برای شناگران باشند.

ایزدیار در پایان پیرامون این پرسش که آیا هنوز هم تمرینات را به صورت آماتور دنبال می کنید، تصریح کرد: تمرینات حرفه ای خود را مدتی است که در شنای ۱۰۰ متر قورباغه و کرال سینه برای بازیهای پاراآسیایی چین شروع کرده ام و شرایطم راضی کننده است. 

 

منبع:  ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است