ورود اولین گروه از کاروان ورزشی پارالمپیک به توکیو با استقبال سفیر کشورمان در ژاپن

ورود اولین گروه از کاروان ورزشی پارالمپیک به توکیو با استقبال سفیر کشورمان در ژاپن

30 مرداد 1400

اولین گروه از کاروان ورزشی پارالمپیک به توکیو با استقبال سفیر و کارکنان سفارت کشورمان در ژاپن وارد این کشور شدند. 

 به نقل از سفارت ایران در ژاپن، اولین گروه از کاروان فرهنگی - ورزشی پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران با عنوان " سردار دلها " با حضور محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک و متشکل از ۷۴ ورزشکار و همراه در رشته های والیبال نشسته ، بستکتبال با ویلچر ، وزنه برداری ، دوومیدانی ، تیروکمان و کادر اجرایی امروز جمعه شب بوقت محلی وارد فرودگاه ناریتا در توکیو شده و مورد استقبال مرتضی رحمانی موحد سفیر و کارکنان سفارت کشورمان در ژاپن قرارگرفتند.
کاروان ورزشی کشورمان متشکل از ۱۲۹ نفر شامل ۶۲ ورزشکار در رشته های والیبال نشسته ، بسکتبال با ویلچر ، پارا وزنه برداری ، پارا دوچرخه سواری ، پارا تکواندو ، پارا دوومیدانی ، پاراجودو ، پارا تیراندازی با کمان ، پارا تیراندازی و پارا کانو در این دوره از بازیها همراه با دیگر ورزشکاران نود کشور جهان رقابت خواهند نمود. 
الباقی اعضا کاروان ورزشی پارالمپیک کشورمان در روزهای آتی تا چهارم شهریور ماه وارد توکیو شده و خود را برای مسابقات این دوره از بازی ها آماده می نمایند.
شانزدهمین دورمسابقات پارالمپیک از تاریخ دوم لغایت چهاردهم شهریورماه جاری ، تحت تدابیر شدید دستورالعملهای مقابله با کرونا و با اجرای مراسم افتتاحیه بدون تماشاگر در تاریخ سه شنبه دوم شهریورماه در توکیو برگزار خواهد شد.

 

منبع:  ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است