پاکبازپس از پنجمی در پارالمپیک توکیو: شرمنده مردم شدم

پاکبازپس از پنجمی در پارالمپیک توکیو: شرمنده مردم شدم

در بازی‌های پارآسیایی جبران می‌کنم

6 شهریور 1400

پرتابگر وزنه پارالمپیکی ایران وعده داد، ناکامی خود در دستیابی به مدال پارالمپیک توکیو را با رسیدن به مدال بازی‌های پارآسیایی چین جبران می کند.

به گزارش خبرنگار اعزامی به توکیو، سامان پاکباز پس از اینکه در پرتاب وزنه کلاس F۱۲ بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو پنجم شد، بیان کرد: در مسابقه امروز نتیجه خوبی کسب نکردم و پنجم شدم. نمی‌دانم می‌توانستم رکورد و عملکرد بهتری داشته باشم یا نه، اما همه سعی و تلاش خود را کردم.برای من پیش‌بینی مدال نمی‌شد و به‌عنوان رتبه چهارم دنیا به اینجا آمده بودم و در نهایت هم پنجم شدم.


او افزود: یک آسیب‌دیدگی از گذشته داشتم که یک سال و نیم با آن درگیر بودم. متأسفانه در اینجا دوباره آن مصدومیت برگشت. البته همه اینها عذر و بهانه است و باید بیشتر مراقب بودم.   واقعاً شرمنده دوستان و مربیانم شدم. به ایران که برگردیم تلاش می‌کنم تا در پاراآسیایی۲۰۲۲  بهترین مدال را بگیرم.
پاکباز درباره گرمای هوا در محل برگزاری مسابقات دوومیدانی بازی‌های پارالمپیک توکیو هم گفت: گرما و شرجی هوا همیشه هست، چرا که مسابقات ما در شهرهای ساحلی برگزار می‌شود. شرایط برای همه یکسان است و گرما همه را اذیت می‌کرد، اما در کل رقابت خوبی بود.


ملی‌پوش پارادوومیدانی ایران در پایان تصریح کرد: در شش سال گذشته این اولین مسابقه‌ای است که از آن دست خالی به کشورمان برمی‌گردم. واقعاً شرمنده مردم شدم و قطعاً در مسابقات آتی جبران می‌کنم.

 

منبع:  ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است