سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی: فشار روانی زیادی بر روی ساره جوانمردی بود

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی: فشار روانی زیادی بر روی ساره جوانمردی بود

18 شهریور 1400

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی درباره علت عدم ناکامی ساره جوانمردی در کسب دومین مدال طلای بازیهای پارالمپیک توکیو در رشته تیراندازی اظهار کرد: ساره جوانمردی برای کسب دومین مدال طلای رشته تیراندازی تحت فشار روانی سنگینی بود.

حسین امیری ، اظهار کرد: پارالمپیک توکیو برای تیراندازی مثل ریو نبود و تیراندازان برای شرکت در مسابقات باید مسافت طولانی از خوابگاه تا مکان برگزاری مسابقات را سپری می کردند که این مساله از نظر روانی فشار زیادی بر روی تیراندازان بوجود آورد.

وی گفت: شرایط بد آب و هوایی ژاپن واقعا روی عملکرد تیراندازان تاثیرگذار بود، البته ساره جوانمردی تیرانداز بسیار فوق العاده ای است که برای بار سوم علاوه بر کسب مدال طلا در تپانچه بادی دوباره رکوردشکنی نیز انجام داد. 

امیری تصریح کرد: انتظار کسب دو مدال طلا در این دوره از بازیها از طرف فدراسیون جانبازان و معلولان، کمیته ملی پارالمپیک، خانواده و... سبب شده بود که ساره جوانمردی از نظر بار روانی فشارهای زیادی را تحمل کند و این مساله روی عملکرد او بی تاثیر نبود.

وی در پایان پیرامون این پرسش که چقدر از عملکرد ۳ تیرانداز اعزامی به بازیهای پارالمپیک توکیو راضی بودید، افزود: عملکرد هر ۳ تیرانداز در این بازیها از نظر اجرای کار فنی راضی کننده بود و در حد توانشان برای کسب جایگاه به سختی جنگیدند.

 

منبع:  ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است