سرمربی تیم ملی والیبال‌نشسته ایران:

سرمربی تیم ملی والیبال‌نشسته ایران:

آرزویم احداث ورزشگاه اختصاصی برای جانبازان و معلولین در مشهد است

17 شهریور 1400

خراسان رضوی-هادی رضایی گفت: دیگر بعد از بارها کسب مدال طلا و نقره، آرزوی طلای پارالمپیک ندارم و فقط آرزو دارم که مسئولین خراسان رضوی یک ورزشگاه اختصاصی برای ورزش جانبازان و معلولین در حاشیه شهر مشهد ایجاد کنند.

هادی رضایی در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم استقبال در فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد در خصوص نتیجه ایران در پارالمپیک توکیو اظهار کرد: پیش از پارالمپیک تمام پیش‌بینی‌هایمان از نتایج را اعلام کرده بودیم. برای نخستین بار ۱ کاروان کیفی اعزام کردیم.

وی ضمن مقایسه نتایج پارالمپیک توکیو و ریو خاطرنشان کرد: در پارالمپیک ریو ۱۱۲ نفر اعزام کردیم که حاصل آن کسب ۲۴ مدال و ۸ طلا بود، در حالی که در پارالمپیک توکیو با ۶۲ ورزشکار ۲۴ مدال و ۱۲ طلا کسب کردیم. وقتی برنامه‌ریزی و هدف وجود داشته باشد، آن چیزی حاصل می‌شود که از قبل انتظار آن را داشته‌ایم.

سرپرست کاروان ایران در بازی های پارالمپیک توکیو ادامه داد: پیش از آنکه به مسابقات اعزام شویم شعار مسابقات "توکل، تلاش و افتخار" بود. تمام ورزشکاران توکل و تلاش کرده و برای کشورمان افتخار کسب کردند.

رضایی در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال نشسته و پشتوانه‌سازی برای تیم ملی گفت: در لیست کنونی تیم ملی والیبال نشسته، ۳ جوان ۲۱ و ۲۲ ساله داشتیم که البته زیاد بازی نکردند، اما اگر تیمی پشتوانه‌سازی نداشته باشد، ۷ دوره قهرمان پارالمپیک نمی‌شود. مطمئنا اگر مجددا در آینده‌ هم پشتوانه‌سازی نباشد، این نتایج تکرار نخواهدشد، چون رقبا سخت مشغول تلاش و برنامه‌ریزی هستند.

وی بیان کرد: نیاز والیبال تحول است و در سیستم پارالمپیک پشتوانه‌سازی در نظر گرفته شده‌است. ۳ برنامه مهم مسابقات آسیایی در آبان، قهرمانی باشگاه‌های جهان در آذرماه و مسابقات قهرمانی جهان در اسفندماه که ورودی پارالمپیک پاریس است را در پیش داریم که از هم اکنون برای آنان برنامه‌ریزی می‌کنیم.

سرمربی تیم والیبال نشسته ایران در پاسخ به این سوال که رکوردش در کسب مدال‌ نقره و طلای المپیک تا چه زمانی ادامه خواهدداشت، گفت: دیگر آرزوی طلا در پارالمپیک ندارم. فقط آرزو دارم که مسئولین خراسان رضوی یک ورزشگاه اختصاصی برای ورزش جانبازان و معلولین در حاشیه شهر مشهد ایجاد کنند. در حال حاضر این موضوع اصلی‌ترین انگیزه من است.

 

منبع:  ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است