برگزاری آزمون انتخابی رشته‌‌های عکاسی و طراحی پوستر مسابقات ابی‌لمپیک

برگزاری آزمون انتخابی رشته‌‌های عکاسی و طراحی پوستر مسابقات ابی‌لمپیک

7 مهر 1400
 
آزمون انتخابی رشته‌های عکاسی در محیط باز و طراحی پوستر با حضور 24 نفر از شرکت کندگان در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ آزمون انتخابی رشته‌های عکاسی در محیط باز و طراحی پوستر روزهای ششم و هفتم مهرماه در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد برگزار شد.
بر اساس این گزارش؛ در 2 آزمون عکاسی در محیط باز و طراحی پوستر 24 شرکت‌کننده از شهرهای تهران، شیراز، البرز، گرگان، قم، اراک و ... به مدت 6 ساعت مطابق با شرایط آزمون مسابقات بین‌المللی ابی¬لیمپیک به‌صورت حضوری در موزه هنرهای معاصر و سایت رایانه‌ای مجتمع رعد شرکت کردند، برای برگزاری این رقابت‌ها داوران منتخب آرش عاشوری، پوریا مددی و محمدحسن کاظمینی در رشته عکاسی و سیاوش یعقوبی، احسان مقدم پور و فاطمه اکبرپور در رشته طراحی پوستر با کمک موزه هنرهای معاصر و واحد آموزش مجتمع رعد همکاری نمودند.
لازم به ذکر است آزمون انتخابی مسابقات ابیلیمپیک به‌منظور انتخاب نفرات برتر برای اعزام رقابت‌های روسیه در 5 رشته طراحی صفحات وب، طراحی کاراکتر، برنامه‌نویسی کامپیوتر، عکاسی در محیط باز و طراحی پوستر در نظر گرفته‌شده است که در صورت حائز شرایط بودن ثبت‌نام کنندگان نفرات منتخب پس از شرکت در اردوهای آموزشی و آماده سازی با برگزاری آزمون نهایی سال آینده به روسیه اعزام خواهند شد.
مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد جهت معرفی توانمندی‌های توان یابان ایرانی زمینه حضور این عزیزان را با شناسایی افراد صاحب‌تجربه و تخصص، برگزاری آزمون انتخابی، برگزاری اردوهای آماده سازی و اعزام تیم به مسابقات بین‌المللی مهارت هر 4 سال یک‌بار فراهم می‌نماید. طی 3 دوره قبلی این رقابت‌ها در کشورهای هندوستان، کره جنوبی و فرانسه حضور موفقی برای افراد دارای معلولیت ایرانی رقم خورده است.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است