واکسیناسیون سیار در قم آغاز شد

واکسیناسیون سیار در قم آغاز شد

12 مهر 1400

قم- رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از آغاز به کار واکسیناسیون سیار در قم از صبح یکشنبه توسط مرکز بهداشت استان با همکاری نیروهای جهادی قرارگاه خاتم الانبیاء خبر داد.

 محمدرضا قدیر پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه واکسیناسیون سیار در قم از صبح امروز آغاز شد، گفت: واکسیناسیون سیار در قم برای افرادی که برای مراجعه به مراکز واکسیناسیون با مشکل مواجه هستند، راه اندازی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه در این طرح نیروهای جهادی قرارگاه خاتم الانبیا با مرکز بهداشت استان همکاری می‌کنند و ما نیز از آنها به دلیل این حرکت ارزشی قدردانی می‌کنیم، افزود: تیم واکسیناسیون سیار شامل ۱ پزشک، ۲ واکسیناتور خانم و آقا و ۱ ثبت کننده است که بعد از کسب آدرس‌های افراد واجد شرایط از مرکز بهداشت شهرستان درب منازل مراجعه کرده و نسبت به تزریق واکسن کرونا برای آنها اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه خانواده‌هایی که دارای سالمند ناتوان، بیمار و یا معلول جسمی حرکتی هستند و یا فردی که شرایط تزریق واکسن را دارد ولی به هر دلیلی توان حرکت و خروج از منزل را ندارند از خدمات واکسیناسیون سیار استفاده کنند، ادامه داد: این افراد می‌توانند با شماره ۳۶۷۰۸۰۱۲ تماس گرفته و درخواست اعزام تیم سیار واکسیناسیون کنند.

 

منبع:  مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است