برگزاری نشست آموزشی رانندگان سامانه حمل و نقل جانبازان و معلولان

برگزاری نشست آموزشی رانندگان سامانه حمل و نقل جانبازان و معلولان

6 آبان 1400

 به پیشنهاد مدیریت سامانه حمل و نقل جانبازان و معلولان و همکاری مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، نشست آموزشی رانندگان ناوگان حمل و نقل معلولان و جانبازان در سالن همایش رعد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ کتایون حقیقی مسوُول فنی و مدیر کلینیک توانبخشی مجتمع رعد در این جلسه با تشریح معلولیت و مسائل مرتبط با موضوع معلولیت از نگاه علمی به شرایط جسمانی هر کدام از گروه‌های معلولیت اشاره کرد و افزود: برای افراد دارای معلولیت در هنگام حمل ونقل می‌بایست از دستورالعمل‌های خاصی پیروی کرد که متناسب با وضعیت جسمی و نوع بیماری متفاوت است.

مدیر کلینیک توانبخشی و با اشاره به رعایت حریم خصوصی افراد دارای معلولیت رعایت اصول اخلاقی، افزود: یکی از آسیب‌هایی که در فرآیند خدمات رسانی به افراد دارای معلولیت باید همواره مد نظر بگیرد، موضوع عدم وابستگی بین خدمات دهندگان و خدمات گیرندگان است. هر گونه روابط عاطفی حتی از روی ترحم و دلسوزی ضمن خدشه به استقلال اجتماعی توان‌یابان، صدمات جبران‌ناپذیری دیگری نیز به دنبال خواهد داشت.

در ادامه این نشست مهندس سعید سعیدی مبین مدیر سامانه حمل و نقل معلولان و جانبازان با حضور در جایگاه به مهم‌ترین مسائل رانندگان سامانه اشاره کرد و افزود: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک در هنگامی سرویس‌دهی به مسافر در خودرو، احترام به حریم شخصی افراد دارای معلولیت، توقف ۱۰ دقیقه‌ای برای مسافرگیری‌ و رعایت برنامه زمان‌بندی بسیار مورد تاکید است.

وی ضمن قدردانی از صبر و شکیبایی رانندگان پرتلاش سامانه حمل و نقل معلولان و جانبازان، افزود: اولویت‌های ما در سرویس‌دهی به ترتیب عبارت‌اند از: درمان، آموزش و حضور در محل کار و برای مشترکانی‌ که به برنامه درخواست متعهد نباشند، ابتدا تذکر و در صورت تکرار یک هفته محرومیت از سرویس پیش‌بینی شده است.

شایان ذکر است در خاتمه این نشست، جلسه‌ای با حضور مسوُولان هر دو طرف برگزار شد و ضمن تاکید بر گسترش همکاری‌های فرهنگی برای بهره‌مندی از خدمات سامانه در زمان بازگشایی خدمات آموزشی و درمانی مجتمع رعد تصمیماتی اتخاذ شد.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است