مشکل تغذیه شناگران معلول برطرف شد

مشکل تغذیه شناگران معلول برطرف شد

17 دی 1400

پس از انتقاد شاهین ایزدیار از وضعیت تغذیه اردوی آماده سازی شناگران برای شرکت در بازی‌های پاراآسیایی چین، با پیگیری رییس فدراسیون جانبازان و معلولان، مشکل تغذیه ملی پوشان برطرف شد.

شاهین ایزدیار ، اظهار کرد: امروز، سه‌شنبه شروین اسبقیان رییس فدراسیون جانبازان و معلولان از سالن غذاخوری ملی پوشان شنا به صورت سر زده بازدید به عمل آوردند و پس از صحبت با مربی و رییس انجمن شنا قرار شد کیفیت غذای شناگران حاضر در اردوی آماده سازی بازی‌های پاراآسیایی چین بهبود پیدا کند و مورد رسیدگی قرار بگیرد. در حال حاضر شرایط در اردوها راضی کننده است و مشکل خاصی وحود ندارد.

پرافتخارترین شناگر بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا درباره وضعیت تمرینات خود نیز اظهار کرد: اولین اردوی تیم ملی شنا برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا با حضور ۲۱ شناگر در محل کمپ تیم های ملی فدراسیون جانبازان و معلولان در حال برگزاری است که این اردو روز پنجشنبه ۱۶ دی به پایان می رسد، در این اردو، روزی ۲ جلسه صبح و بعدازظهر زیر نظر مربی تیم ملی تمرینات آبی داریم و شرایط راضی کننده است.

وی در پاسخ به این پرسش که در چه موادی در بازیهای پاراآسیایی چین شرکت خواهید کرد؟ افزود: تمرکز اصلی من روی شنای ۱۰۰ متر قورباغه و کرال سینه است که البته سعی دارم در تمام مواد شنا در بازی‌های پاراآسیایی چین شرکت کنم.

ایزدیار در پایان پیرامون این پرسش که آیا تصور می کنید دوباره بتوانید افتخارآفرینی که در جاکارتا داشتید در چین نیز تکرار کنید، گفت: در جاکارتا موفق به کسب ۶ مدال طلا و یک نقره شدم که البته تکرار آن در چین کار بسیار سخت و نیاز به تلاش بیشتری دارد. به هر صورت برای رسیدن به چنین موفقیتی از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد تا بهترین عملکرد را داشته باشم.

 

منبع: ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است