شرایط اعزام تیم ملی فوتبال هفت نفره به جام جهانی اسپانیا فراهم شد

شرایط اعزام تیم ملی فوتبال هفت نفره به جام جهانی اسپانیا فراهم شد

25 بهمن 1400

اعزام تیم ملی فوتبال هفت نفره به جام جهانی اسپانیا که در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، با فراهم شدن هزینه ورود به مسابقات، نهایی شد.

امین اله مانی، اظهار کرد: به دلیل این که هزینه ورود به مسابقات جام جهانی فوتبال هفت نفره (که چیزی حدود ۲ میلیارد تومان است) تا به امروز فراهم نشده بود، اعزام این تیم به جام جهانی اسپانیا در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، اما امروز با حمایت فدراسیون جانبازان و معلولان و حامیان مالی توانستیم این مبلغ را فراهم و به حساب فدراسیون جهانی واریز کنیم.

وی درباره وضعیت تیم ملی فوتبال هفت نفره، گفت: ششمین اردوی آمادگی این تیم با حضور ۱۸ بازیکن از یکم تا هشتم اسفند در تهران برگزار می‌شود که در حال حاضر تیم در شرایط آمادگی بسیار خوبی به‌سر می‌برد،  تلاش بر این است که با انتخاب ۱۴ بازیکن که از نظر بدنی و تکنیک و تاکتیک آماده باشند، در جام جهانی حضور پیدا کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره در پاسخ به این پرسش که چقدر امید به کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها دارید؟ افزود: هدف اصلی ما کسب قهرمانی برای اولین‌بار در جام جهانی اسپانیاست و برای رسیدن به چنین هدفی به سختی تلاش می‌کنیم. در دوره قبل این تیم در جایگاه پنجم جهان قرار گرفت، اما این دوره تنها برای قهرمانی رقابت خواهیم کرد.


اله مانی در پایان یکی از مشکلات تیم برای شرکت در جام جهانی را کلاس‌بندی بین‌المللی بازیکنان عنوان کرد و گفت: چون اکثر بازیکنان تیم جوان و برای نخستین‌بار در جام جهانی شرکت می‌کنند، فاقد کلاس‌بندی بین‌المللی هستند و هر گونه تغییر در کلاس‌بندی آن‌ها روی ارنج تیم تاثیرگذار است و شرایط خوبی را برای تیم ما رقم نخواهد زد.

 

منبع:  ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است