همکاری مجتمع رعد در پویش به تو ای دوست

همکاری مجتمع رعد در پویش به تو ای دوست

17 اسفند 1400

بخش غیردولتی و اعضا اتاق بازرگانی تهران  در رویکردی مسؤولانه پویش «ب تو ای دوست» را همزمان با ایام نوروز با مشارکت چند مؤسسه نیکوکاری به اجرا گذاشتند.

به گزارش روابط­‌عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد؛ مصرف بهینه منابعی که در روزهای پایانی سال به خرید، تولید و ارسال کارت پستال‌های نوروزی اختصاص می­‌یابد، علاوه بر حفظ محیط زیست کارکردهای اجتماعی ارزشمندی همچون: توانمندسازی گروه­‌های هدف، اقشار کم درآمد، تأمین مایحتاج شب عید و ... را می‌‌تواند در پی داشته باشد.

اتاق بازرگانی تهران با استقبال از این ایده انسان­دوستانه حمایت از 3 گروه توانخواهان را از طریق مؤسسات شناخته شده و معتبر به شرح زیر مورد توجه قرار داد:

  • افراد دارای معلولیت جسمی حرکتی از طریق مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد
  • کودکان کار از طریق انجمن حمایت از کودکان کار
  • زنان سرپرست خانوار از طریق جمعیت طلوع بی­‌نشان‌­ها

در این پویش آثار 10 هنرمند دارای معلولیت که در مسابقات بین­‌المللی پاراآرت توکیو حضور داشتند به صورت کارت پستال­‌های دیجیتالی بین اعضا حقیقی و حقوقی اتاق تهران عرضه می­‌شود. آثار منتخب در بسته‌­های 300، 100 و 5 میلیون تومانی با توجه به تعداد و کیفیت معرفی خریداران قیمت­‌گذاری شده و تمام منافع حاصل از این پویش به تهیه و کارت­‌های خرید مایحتاج نوروزی توانخواهان نیازمند 3 دهک پایین مؤسسات تعیین شده، اهدا خواهد شد.

گفتنی‌­ست با وجود مدت زمان کوتاهی که از اجرای این پویش می­‌گذرد تا امروز مبلغ هزاران کارت خرید به ارزش 5.000.000 ريال جمع‌­آوری شده و پیش رسیدن به ایام پایانی سال کارت­‌های تهیه شده توسط مؤسسات منتخب به دست مددجویان نیازمند رسانده خواهد شد.

شایان ذکر است در این همکاری اجتماعی علاوه بر اتاق بازرگانی، شرکت‌­های عضو، مؤسسات طلوع بی‌­نشان­‌ها، حمایت از کودکان کار و مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، شهرداری تهران، فروشگاه رفاه، بنیاد نیکوکاری بازرگانان، سازمان بهزیستی، شرکت فناپ و ... همکاری داشته‌اند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است