توزیع کارت­‌های خرید پویش ب تو ای دوست

توزیع کارت­‌های خرید پویش ب تو ای دوست

25 اسفند 1400

با حضور رئیس و دبیرکل اتاق بازگانی، صنایع، معادن و کشاورزی  تهران در نشستی که با حضور نمایندگان مؤسسات همکار در اجرای پویش " ب توای دوست"  برگزار شد، کارت­های خیریه توان‌خواهان نیازمند توزیع شد .

به گزارش روابط‌عمومی مجتمع رعد؛ پویش ب تو ای دوست که با محوریت بنیاد نیکوکاری بازرگانی از طرف اتان تهران و با عضویت مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، انجمن حمایت از کودکان کار و جمعییت طلوع بی‌نشان‌­ها از بهمن ماه سال جاری آغاز شده بود، پیش پایان سال قسمتی از کارت‌­های خرید نوروزی مددجویان نیازمند در حوزه افراد دارای معلولیت، کودکان و زنان سرپرست خانوار را از طریق مؤسسات خیریه توزیع کرد.

در این نشست که جمعی از مسؤولان اتاق تهران، مدیران سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌­های اجتماعی شهرداری تهران  و نمایندگان سمن­‌های همکار پویش ب تو ای دوست حضو رداشتند مهندس مسعود خوانساری اتاق تهران ضمن قدردانی از برگزار کنندگان این طرح فراگیر اجتماعی به سوابق مشارکت‌­های اتاق تهران در حوزه مسؤولیت اجتماعی اشاره کرد و افزود:  اعضا اتاق همواره در حوادث و رویدادهای اجتماعی به صورت مسؤولانه عمل کرده‌­اند و در کمپیین ب تو ای دوست با وجود خدمت محدود و تراکم فعالیت‌­های پایان سال، این طرح دست آورد ارزشمندی در پی داشت و امیدواریم ادامه آن در سال بعد منجر به حمایت‌­های بیشتر از گروه­‌های نیازمند شود. در ادامه این نشست نفرات حاضر دیدگاه­‌های خود را بیان کردند و به نقش اثر گذار بخش خصوصی در حل مسائل و مشکلات اجتماعی اشاره کردند.

در پایان این مراسم کارت‌­های خرید مددجویان به نمانیده مؤسسات خیریه اهدا شد تا پیش ازپایان سال به دست توانخواهان نیازمند رسانده شود. 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است