تیم اسکی نابینایان و کم بینایان در البرز تشکیل شد

تیم اسکی نابینایان و کم بینایان در البرز تشکیل شد

16 فروردین 1401

«روزبه زورقی» :فراخوان  تشکیل تیم اسکی نابینایان و کم بینایان  استان اواخر سال گذشته ارائه شد که تعدادی در این فراخوان شرکت کردند.

وی اضافه کرد: پس از گرفتن تست های استعداد یابی در پیست بین المللی دیزین با حضور مربی در نهایت هشت نفر برای تشکیل تیم دعوت که در نخستین گام اردوی تمرینی و آمادگی تیم اسکی نابینایان و کم بینایان البرز در این پیست برگزار تا این تیم به صورت حرفه ای بتواند فعالیت خود را شروع کند.

زورقی در بخش دیگری از سخنان خود به تشکیل تیم های جودو، کوهنوردی و شودان این هیات در استان اشاره کرد و گفت: یکی از رشته های پر مخاطب در البرز کوهنوردی است که به همین منظور طی فراخوان جذب ورزشکار که در سال گذشته داشتیم، استعداد یابی صورت گرفت و بنا داریم تا امسال پس از تهیه تجهیزات بتوانیم تیم کوهنوردی نابینان و کم بینایان البرز را به صورت حرفه ای راه اندازی کنیم.

وی ادامه داد: همچنین تشکیل تیم های جودو در ۲ بخش آقایان و بانوان و شودان از دیگر برنامه هایی است که امسال در راستای توسعه ورزش نابینایان و کم بینایان در استان البرز آنها را محقق خواهیم کرد.

 اکنون رشته های فوتبال پنج نفره، شطرنج، دوومیدانی، پاورلیفتینگ، گلبال و شنا در قالب ورزش های نابینایان و کم بینایان در استان البرز فعال هستند.

 

منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است