قانون حمایت از حقوق معلولان در ادارات باید عملیاتی شود

قانون حمایت از حقوق معلولان در ادارات باید عملیاتی شود

11 اردیبهشت 1401

علی زینی‌وند در نشست تشکل‌ها و نخبگان دارای معلولیت استان شامگاه ۱۰ اردیبهشت‌ماه بر پیگیری اجرای قانون جامع حمایت از حقوق معلولان تصریح کرد و افزود: اجرای الزامات اداری در رابطه با حمایت از معلولان در ارزیابی مدیران مورد توجه قرار گیرد.  

وی همچنین از پیگیری مسائل مرتبط با مسکن معلولان و تحت پوشش بهزیستی در جلسات شورای مسکن و کمک خیران در این زمینه نام برد و گفت: تشکل‌ها، مصوبات شورای مسکن در رابطه با معلولان پیگیری کنند.

استاندار کرمان در خصوص تقدیر استان از قهرمانان پارالمپیک گفت: این برنامه دغدغه جدی خودمان هم هست و متاسفانه به تاخیر نیز افتاده است و مطمئنا به زودی برنامه‌ای در خور شان آنها برگزار می‌شود.  

زینی‌وند مناسب سازی شهری را در حل مراجعات عمومی افراد دارای معلولیت مورد تاکید قرار داد و گفت: کمیسیون مناسب سازی در استان و شهرستان ها شکل گیرد و مصوبات با قاطعیت در ادارات اجرایی شود.  

استاندار کرمان اظهار کرد: همه دستگاه‌ها و فرمانداری‌ها باید مشاور امور معلولان داشته باشند تا با اشراف به قانون پیگیر اجرای مسائل مرتبط با این قشر از جامعه باشند.  
زینی‌وند عنوان کرد: استعدادهای خوب معلولان باید به کمک دولت آید، محدودیتی برای انتصاب معلولان در سمت‌های ستادی و اجرایی نیست. 

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است