کشتی گیر زنجانی به المپیک تابستانی ۲۰۲۱ ناشنوایان برزیل اعزام می‌شود

کشتی گیر زنجانی به المپیک تابستانی ۲۰۲۱ ناشنوایان برزیل اعزام می‌شود

20 اردیبهشت 1401

داود خیری : این ورزشکار ناشنوا از ۱۰ تا ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱در اردوی متصل به اعزام در تهران حضور خواهد داشت.

وی اضافه کرد: منوچهری از قهرمانان ارزنده استان سابقه درخشان سه بار قهرمانی المپیک و سه بار قهرمانی جهان را در کارنامه خود دارد که امیدواریم در این مسابقات نیز افتخار دیگری برای زنجان بیافریند.

خیری با اشاره به اینکه کاروان ورزشی ناشنوایان کشورمان با نام "صدای ایران و با یاد سردار دلها ، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی" به بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی ۲۰۲۱ ناشنوایان در برزیل شرکت خواهد کرد اظهار داشت: شعار "موفقیت در سکوت" برای کاروان تصویب شده است.

گفتنی است بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی ۲۰۲۱ ناشنوایان، در کاشیاس دوسول برزیل برگزار خواهد شد و کاروان کشورمان با هشت رشته ورزشی (فوتبال، کشتی آزاد و فرنگی، دوومیدانی، جودو، والیبال ساحلی، تیراندازی (آقایان و بانوان)، کاراته (آقایان و بانوان) و تکواندو (آقایان و بانوان) در این دوره از مسابقات شرکت خواهد کرد.

این در حالی است که بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی ناشنوایان بعلت شیوع ویروس کرونا، توسط کمیته بین المللی ورزش های ناشنوایان (ICSD) و کمیته برگزاری این رویداد به تعویق افتاد.

قرار بود این رخداد در آذر ۱۴۰۰ در برزیل برگزار شود اما به دلیل اوج شیوع ویروس کرونا، با درخواست کمیته بین المللی ورزش های ناشنوایان و توسط کمیته برگزاری این بازیها به تاریخ دیگری موکول شد.

 

منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است