تجلیل از مدال آوران بازی های المپیک ناشنوایان

تجلیل از مدال آوران بازی های المپیک ناشنوایان

17 خرداد 1401

مراسم تجلیل از مدال آوران بازی های المپیک ۲۰۲۲ ناشنوایان برگزار شد.، مراسم از تجلیل از مدال آوران المپیک ۲۰۲۲ ناشنوایان با حضور رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک و مسئولان فدراسیون ناشنوایان در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو، هاشم صیامی رییس فدراسیون دوومیدانی، حسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته، غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی و حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در این مراسم شرکت کردند. قرار بود وزیر ورزش هم در این مراسم شرکت کند که حضور نداشت.

علی محمد قادری رییس سازمان بهزیستی نیز در این مراسم حضور داشت.

*تیشه گران: از وزیر قول گرفتیم پاداش دولت امسال پرداخت شود

مهران تیشه گران رییس فدراسیون ناشنوایان بیان کرد: دوره قبل المپیک ناشنوایان هفتم شدیم اما در این دوره بین ۷۵ کشور، مقام سوم را به دست آوردیم و کار بسیار سخت و دشوار بود. کشورهایی مانند کره جنوبی، ژاپن و ترکیه با کاروانی بیش از ۱۷۰ نفر شرکت کرده بودند و ما کمترین تعداد نفرات را داشتیم که ۷۵ نفر بود. امیدوارم برنامه ریزی خوبی برای  ورزش ناشنوایان داشته باشیم و این قول را از وزیر گرفتیم که پاداش ویژه دولت را امسال به ورزشکاران بدهیم. به هر حال دیگر رویدادی نداریم و می توان  پاداش ها را پرداخت کرد. در بحث اشتغال ورزشکاران ناشنوا هم برنامه ریزی خوبی انجام شود.

ابتدا از کادر سرپرستی ، تیشه گران، مهدی نصیری معاون کاروان، علی رغبتی سرپرست کاروان، میثم رحیم زاده دستیار ویژه سرپرست و نایب رییس ستاد و دبیرخانه ستاد تجلیل شد.

ورزشکاران ناشنوا در این مراسم درخواست حل مشکل اشتغال خود را داشتند تا با دغدغه کمتر به آینده فکر کنند.

در ادامه نیز از مربیان و ورزشکاران  تجلیل شد.

در مراسم امروز از سوی کمیته ملی المپیک ۲۰ میلیون تومان برای سرمربی، ۱۵ میلیون برای مربی و برای مدال آوران طلا ۱۵ میلیون، نقره ۱۰ میلیون و برنز ۵ میلیون اهدا شد.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است