دستگاه ها در پرداخت حق یک درصد برای ورزش معلولان کوتاهی کردند

دستگاه ها در پرداخت حق یک درصد برای ورزش معلولان کوتاهی کردند

1 تیر 1401

پروین کرملو  در دیدار با ورزشکاران معلول این شهرستان اظهار کرد: باید در احداث سالن ها فضایی برای ورزشکاران خاص در نظر گرفته شود تا این قشر هم بتوانند بدون هیچ دغدغه ای ورزش کنند.

وی در پاسخ به مشکلات ورزشکاران راه یافته به اردوی تیم ملی در خصوص عدم حمایت مالی و غیره خاطرنشان کرد: مشکلات اعتباری ورزش بانوان در شهرستان ها وجود دارد و سعی خواهیم کرد نظارت ها بر اعتبارات صورت گیرد تا از ورزشکاران حمایت شود.

کرملو با اشاره به نقش و اهمیت مهم ورزش برای بانوان اضافه کرد: در گذشته کسی به این موضوع اهمیت و نگاهی نداشت ولی اکنون بانوان موفقیت های خوبی در کسب تمام رشته های ورزشی در سطوح مختلف دارند و سعی داریم به حوزه بانوان نگاه جدی تر داشته باشیم و اعتبارات هزینه شده را با جدیت پی گیری خواهیم کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان شیروان نیز گفت: این شهرستان استعدادهای بالایی در ورزش دارد و علیرغم نبود حمایت مالی و کمبود امکانات و تجهیزات تاکنون ورزشکاران زیادی موفق به کسب مقام های کشوری و ملی شدند.

مهدی شعبانی اظهار کرد: ورزشکاران ملی برای شرکت در مسابقات با هزینه شخصی حضور می یابند که علاوه بر این موضوع، نداشتن مکان، خوابگاه از دیگر دغدغه های آنان است که باید امکانات اولیه برای آنان فراهم شود تا انگیزه بیشتری برای فعالیت داشته باشند.

وی با اشاره به درآمد اندک هیات های ورزشی افزود: این شهرستان برای ورزشکاران و مربیان دعوت شده خوابگاه و امکانات لازم را ندارد که باید از ظرفیت آموزش و پرورش استفاده کنیم ولی نگاه ویژه مسئولان ورزشی را می طلبد.

نایب رییس هیات جانبازان و معلولان شیروان نیز گفت: مهم ترین دغدغه ورزشکاران معلول شهرستان عدم وسیله مناسب سازی شده برای تردد است زیرا که ورزشکاران از مناطق دور دست و حتی روستاها برای تمرین در سالن حضور پیدا می کنند.

زهرا چکامی فر اظهار کرد: ورزش نیاز اصلی این قشر است و به نوعی دارو، درمان و روحیه نشاط و شادابی آنان است و ۶۰ ورزشکار معلول خانم در تمام رشته ها از هزینه شخصی استفاده می کنند که عمده ترین مشکل رفت و آمد و تردد است.

وی ضمن تایید بر خرید تجهیزات ورزشی برای این قشر خاطرنشان کرد: لازم است برای آنان وام تعلق گیرد و فضای مناسبی ورزشی با تجهیزات و امکانات در نظر گرفته شود.

دیدار با کارکنان ادراه ورزش و جوانان شیروان، ورزشکاران معلول خانم، دیدار با تنی چند از ورزشکار راه یافته به اردوی تیم ملی و  بازدید از ۲ سالن ورزشی بانوان از برنامه های سفر ایشان به شهرستان بود.

 

منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است