برگزاری دوره‌های مختلف برای نابینایان و کم بینایان ایلام

برگزاری دوره‌های مختلف برای نابینایان و کم بینایان ایلام

8 تیر 1401

مامی‌زاده رئیس کتابخانه مرکزی  در ایلام گفت: بخش نابینایان و کم‌بینایان کتابخانه مرکزی ایلام در راستای انجام فعالیت‌های فرهنگی خود و همچنین فراهم کردن محیطی سودمند، به منظور گذراندن اوقات فراغت در فصل تابستان با همت رقیه شفیعی مسوول این بخش نسبت به برگزاری کارگاه‌های آموزشی و سرگرمی برای اعضای نابینا و کم‌بینای اقداماتی صورت گرفته است.

وی افزود: از ابتدای خردادماه سال 1401 بخش نابینایان و کم‌بینایان کتابخانه مرکزی ایلام با دعوت از «محسن برفی‌نژاد» فارغ‌التحصیل کارشناس ارشد مشاوره و دارای مدرک مربیگری شطرنج و مسوول جامعه نابینایان دزفول تا پایان تابستان برگزاری دوره‌های مختلف برای این جامعه هدف خواهیم داشت.

رئیس کتابخانه مرکزی ایلام اضافه کرد: این دوره‌ها هر هفته در روزهای چهار‌شنبه از ساعت 9 تا 12 صبح شامل: یک ساعت مشاوره گروهی در زمینه‌های مختلف، یک ساعت آموزش شطرنج، یک ساعت پرسش و پاسخ با حضور اعضای نابینا و کم‌بینای کتابخانه است همچنین این دوره به صورت رایگان در حال برگزاری است. 

وی تصریح کرد: کسانی که قصد ثبت نام در این دوره‌ها را دارند می‌توانند چهار‌شنبه‌ها از ساعت 9 صبح به بخش نابینایان و کم‌بینایان کتابخانه مرکزی ایلام واقع در میدان دفاع مقدس مراجعه کنند.

مامی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: در پایان این دوره‌ها به افرادی که حضور مستمر داشته‌اند به پاس حضور و به رسم یادبود هدایایی تقدیم خواهد شد.

 

منبع : فارس

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است