اشتغال مدال‌آوران ناشنوا روی میز بهزیستی

اشتغال مدال‌آوران ناشنوا روی میز بهزیستی

14 تیر 1401

رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: موضوع اشتغال مدال آوران ناشنوا جزو برنامه‌های اساسی سازمان بهزیستی است که سعی داریم با ایجاد یک باشگاه، مهارت و استعدادیابی در کشور را داشته باشیم.

 قادری  در مراسم تجلیل از مدال آوران المپیک ۲۰۲۱ ناشنوایان در برزیل گفت: امروز افتخار دارم که درباره محدودیت های کم شنوایی و نانوایی صحبت کنم، کسانی که افتخارآفرینی کردند و به عنوان اسوه از آنها یاد می شود. پدران و مادرانی که با وجود محدودیت‌های فرهنگی که در اجتماع وجود دارد، تلاش می کنند تا فرزندان خود را به بالندگی برسانند.


وی گفت: شما ورزشکاران ناشنوا الگویی خلق کردید که در کنار مدال آوری، امید را نیز بین خانواده‌های ناشنوا و کم شنوا زنده کردید. سازمان بهزیستی در کنار وظایف خود، وظیفه ترویج چنین الگویی را نیز دارد.

رییس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: تک تک شما ورزشکاران می توانید نمونه‌ای برای نوجوانان و جوانان باشید که با اراده قوی تمام محدودیت‌های ظاهری را فراتر از انتظار در سکوهای افتخار ترسیم کنند.


قادری همچنین درباره موضوع اشتغال مدال آوران ناشنوا نیز گفت: این موضوع جزو برنامه‌های اساسی سازمان بهزیستی  است و در کنار مطالبه گری، بحث اشتغال ورزشکاران ناشنوا در بخش دولتی و عمومی با راه اندازی استارت آپ ها و از طریق شبکه های حقیقی و حقوقی در حال بررسی است.


وی در پایان خاطرنشان کرد: مهم ترین بحث در خصوص اشتغال ورزشکاران ناشنوا، ایجاد و شروع یک باشگاه مهارت و استعدادیابی آنها در کشور است. برخی از این افراد بازوی سازمان بهزیستی در امور ورزش هستند، باید سعی کنیم که حداکثر بهره وری را در سازمان بهزیستی داشته باشیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است