اعلام نتایج مسابقه عکس شهر و زیبایی‌­های بصری مناسب ‌­سازی

اعلام نتایج مسابقه عکس شهر و زیبایی‌­های بصری مناسب ‌­سازی

7 شهریور 1401

هیأت داوران مسابقه عکس«شهر و زیبایی­های بصری مناسب­سازی» پس از بررسی آثار ارسال شده، بیانه خود را صادر کرد.

به گزارش روابط­عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، همزمان با روز جهانی عکاسی و گرامیداشت این رویداد بین­المللی مسابقه عکس زیبایی­ها بصری مناسب­سازی توسط مجتمع رعد برگزار شد که داوری این فعالیت فرهنگی را استاد نغمه جابری، استاد داود عامری و استاد محمدحسن کاظمینی برعهده داشتند.

در بخشی از بیانیه هیأت داوران آمده­است موضوع اصلاح نگرش جامعه به موضوع معلولیت و مسؤولیت اجتماعی اشخاص در قبال مناسب­سازی و دسترس­پذیری محیط­ها و اماکن عمومی برای این گروه از شهروندان سال­هاست به ضرورتی انکارناپذیر بدل شده­است اما مردم و مسؤولان با وظیفه­مندان نقش و مسؤولیت خود را پذیرا باشند.

هیأت داوران ضمن خرسندی از هنرمندانی که آثارشان را ارسال کردند، هیچ یک از آثار ارسالی را حائز دریافت جایزه اول تا سوم ارزیابی نکردند با این وجود اثر 3 شرکت­کننده را واجد دریافت گواهینامه شرکت در مسابقه عکاسی، شایسته تحسین و جایزه نقدی به ارزش 3.000.000 ريال معرفی کرد.

همچنین گواهینامه دیجیتالی حضور در مسابقه عکاسی برای سایر شرکت­کنندگان ارسال خواهد شد.

نفرات منتخب عبارتند از:

خانم آزیتا لالیان

آقای محسن سخنوری

آقای شعیب هنرمند

مجتمع رعد امیدوار است برای فراهم آوردن زمینه­های کسب استقلال اجتماعی افراد دارای معلولیت مشارکت اثربخش همگانی به ویژه فعالان اجتماعی را در رویدادهای فرهنگی همچون مسابقه عکاسی شاهد باشد.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است