آثار نقاشی 5 هنرجوی مجتمع رعد در نمایشگاه پاراآرت ژاپن 2022

آثار نقاشی 5 هنرجوی مجتمع رعد در نمایشگاه پاراآرت ژاپن 2022

9 شهریور 1401

آثار نقاشی هنرآموزان کارگاه نقاشی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد راه‌‌یافته به نمایشگاه پاراآرت آسیایی ژاپن 2022 از روز پنجشنبه 10 شهریور در توکیو به نمایش درخواهد آمد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ 5 نقاشی از سوسن یزدانی، معصومه مختاری، شعله ادای، میترا احمدی و ندا فقیهی به نمایشگاه پاراآرت راه ‌یافته‌اند که از اصل آثار توسط مجتمع رعد از طریق پست به توکیو ارسال‌ شده‌است و با افتتاح نمایشگاه به ‌صورت آنلاین نیز در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

نمایشگاه پاراآرت با نمایش آثار منتخب از سایر کشورهای جهان از جمله توان‌‌یابان ایرانی در این هفته در شهر توکیو افتتاح می شود.

بر پایه این گزارش؛ نمایشگاه «خط ـ نقاشی» توسط مدرسه عالی هنر پاراآرت با حمایت موسسه خیریه نیپون کیوکای راه‌‌اندازی شده است. این مدرسه در سال 1986 به‌عنوان نمونه یک مدرسه هنری به‌ منظور گسترش و ارتقا هنر افراد دارای معلولیت در توکیو افتتاح شده است.

این نمایشگاه با همکاری سازمان‌‌‌های مردم‌‌نهاد کشورهای مختلف، با هدف تقویت خودباوری و اعتمادبه‌‌‌نفس، بالا بردن آگاهی‌‌‌ها و درک عمومی از مسائل توان‌‌‌یابان و ترویج مبادلات هنری افراد دارای معلولیت در عرصه‌‌‌های بین‌‌‌المللی با شعار «هنر فراسوی محدودیت‌‌‌ها و معلولیت‌‌‌ها» در شهر توکیو برگزار می­‌شود.

شایان ‌‌ذکر است؛ مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد از سال ۲۰۱۳ به‌عنوان نماینده پاراآرت در 5 دوره با دبیرخانه مرکزی پاراآرت در توکیو همکاری داشته و با جمع‌‌‌آوری، داوری و ارسال آثار منتخب به این نمایشگاه زمینه نمایش و معرفی آثار هنرمندان توان‌‌‌یاب ایرانی را در عرصه‌‌‌های هنری بین‌‌‌المللی را فراهم کرده است.

علاقه‌‌مندان جهت مشاهده آثار می‌‌توانند به این لینک مراجعه کنند.

https://virtualgallery.paraart.jp/2022/

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است