برگزار نشدن مسابقات قهرمانی کشور فوتبال هفت‌نفره به‌دلیل نبود بودجه!

برگزار نشدن مسابقات قهرمانی کشور فوتبال هفت‌نفره به‌دلیل نبود بودجه!

15 شهریور 1401

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره گفت: با وجود این که ۳ سال است مسابقات قهرمانی کشور فوتبال هفت نفره برگزار نمی‌شود، امسال نیز فدراسیون جانبازان و معلولین به دلیل نبود بودجه شرایط برگزاری این رقابتها را نداشت.

امین الله مانی: مسابقات قهرمانی کشور فوتبال هفت نفره قرار بود بعد از ۳ سال شهریور در کرمانشاه برگزار شود که فدراسیون جانبازان و معلولین اعلام کرد که بودجه کافی برای برگزاری این رقابتها ندارد. البته سعی کردیم با جذب اسپانسر این مسابقات را برگزار کنیم که متاسفانه حامی مالی پیدا نکردیم.

وی گفت: چند سال است که استعدادیابی و پشتوانه سازی در تیم فوتبال هفت نفره انجام نمی‌شود و اکثر بازیکنان چون رنج سنی بالایی دارند باید از تیم خارج شوند، در حال حاضر نبود پشتوانه دغدغه اصلی ما در این تیم است که امیدوارم مسئولین فدراسیون شرایطی را فراهم کنند که زودتر در فوتبال هفت نفره جوانگرایی صورت بگیرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره تاکید کرد: وقتی مسابقات قهرمانی کشور برگزار نشود، شناسایی استعداد نیز امکانپذیر نیست و بازیکنان نیز انگیزه خود را از دست می‌دهند و این مساله می‌تواند مشکلات زیادی را برای تیم فوتبال هفت نفره ایجاد کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره در پاسخ به این پرسش که آیا در سال جاری برنامه دیگری برای این تیم پیش‌بینی شده است یا خیر؟ تصریح کرد: برای حفظ آمادگی بازیکنان ۱۶ تا ۲۱ شهریور اردویی را در کرمانشاه با همکاری هیئت فوتبال ورزش جانبازان و معلولین این استان برگزار خواهیم کرد، سعی داریم این اردوها را هر ۲ ماه یک بار برگزار کنیم تا بازیکنان مستعد و جوان را برای بازیهای آسیایی که سال آینده برگزار می‌شود، آماده کنیم.

وی در پایان پیرامون این پرسش که آیا تیم فوتبال هفت نفره در هانگژو چین حضور خواهد داشت یا خیر؟ گفت: چون میزبان در این رشته فعالیت ندارد، در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین فوتبال هفت نفره شرکت نمی‌کند. البته برنامه‌ریزی ما برای مسابقات جهانی است که سعی داریم تیم خوبی را ابتدا برای بازیهای آسیایی و سپس مسابقات جهانی آماده کنیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است